شناسهٔ خبر: 66644782 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

محبی نامزد دو عنوان مهم در لیگ برتر روسیه

ورزش سه

محمد محبی برای کسب دو عنوان مهم در لیگ برتر روسیه نامزد شده و ساعاتی دیگر رأی‌گیری به پایان می‌رسد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

خبر بد برای هواداران استقلال در پایان فصل گذشته جدایی محمد محبی به عنوان ستاره این تیم بود و همچنان هم فقدان این بازیکن در خط هجومی طلایی‌پوشان اصفهانی به چشم می‌آید.

محبی که تجربه حضور در فوتبال پرتغال را هم دارد، در روسیه توانست خیلی زود خودش را پیدا کند و در اولین سال تبدیل به یکی از مهره‌های کلیدی زردپوشان روستوف و لیگ برتر روسیه شد؛ تا جایی که حالا در آستانه اتمام رقابت‌های این فصل این مهاجم بوشهری هم در جمع ۳۲ بازیکن برتر لیگ روسیه قرار گرفته و هم گل تماشایی او مقابل دینامو نامزد دریافت جایزه بهترین گل فوتبال روسیه در فصل جاری شده است.

محبی البته در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت از ترکیب روستوف دور بوده و اگر این آسیب بدهنگام سراغ او نمی‌آمد، می‌توانست آمار گلزنی خود را بهبود دهد و به روستوف هم برای کسب جایگاه بهتر در لیگ کمک کند.

این گل محبی نامزد جایزه بهترین گل فصل فوتبال روسیه شده است.

محبی البته در حالی برای کسب این دو جایزه فردی نامزد شده که برای کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر روسیه در رأی‌گیری مخاطبان فوتبالی با ۳۲ نفر رقابت دارد و در بخش بهترین گل فصل نیز ۱۶ گلزن دیگر را به عنوان رقیب خود می‌بیند. محبی در اولین فصل حضورش در تیم فوتبال روستوف ۲۲ مرتبه برای تیمش بازی کرده که شامل ۱۷ حضور ثابت و ۵ حضور تعویضی در لیگ بوده و موفق به ثبت ۶ گل هم شده است.

او پشت سر گولنکوف ۸ گله و در کنار اوسیپنکو دومین گلزن برتر روستوف هم هست.

این رأی‌گیری تا ساعاتی دیگر ادامه دارد و علاقه‌مندان به فوتبال و محبی در ایران می‌توانند با مراجعه به https://winline-heroes.premierliga.ru/ به ستاره تیم ملی فوتبال ایران برای کسب دو عنوان فردی (بهترین بازیکن فصل و بهترین گل فصل) رأی بدهند.

نظر شما