شناسهٔ خبر: 66644375 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شناسایی ۲۶۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌های آذربایجان‌ غربی

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌ غربی گفت: ۲۶۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌های آذربایجان‌ غربی شناسایی شد.

صاحب‌خبر -

شناسایی ۲۶۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌های آذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌ غربی با اشاره به اینکه حریم قانونی راه‌ها جزو خطوط قرمز در حوزه راهداری است، گفت: ۲۶۰ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم راه‌های استان در یک سال گذشته شناسایی و از این تعداد، ۷۶ مورد با حکم قضایی تخریب شده و ۱۰۸ مورد هم برای تخریب در دست اقدام بوده و همچنین تعداد ۷۶ مورد نیز با همکاری مالکان ساختمان تخریب شده است.

ایرج دست‌نشان، با اشاره به افزایش ۲۵ درصدی شناسایی ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم راه‌های استان در سال گذشته افزود: شهرستان ارومیه با ۵۸ مورد شناسایی ساخت و سازهای غیر مجاز در حریم راه‌ها، بیشترین میزان شناسایی را در بین شهرستان‌های استان دارد.

دست‌نشان اظهارکرد: از ۵۸ مورد ساخت و ساز شناسایی شده غیر مجاز در حریم راه‌های شهرستان ارومیه تعداد ۱۳ مورد با حکم قضایی تخریب شده و ۴۵ مورد نیز برای تخریب در دست اقدام است.

وی افزود: پس از ارومیه، سلماس با ۴۶ مورد، سردشت با ۴۰ مورد و بوکان با ۲۱ مورد بیشترین تعداد شناسایی ساخت و ساز غیرمجاز حریم راه‌های استان در سال گذشته را داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌ غربی اضافه کرد: در راستای جلوگیری از هرگونه تخلف در حریم محورهای ارتباطی استان راهداران همواره در تلاش بوده و با متخلفان برخوردهای قانونی لازم را انجام می‌دهند.

نظر شما