شناسهٔ خبر: 66644353 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

استقبال کم‌نظیر جوانان از "کلاس مجردها"

دوره جدید «کلاس مجردها» با حضور حجت‌الاسلام شهاب مرادی و استقبال گسترده جوانان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کلاس «مجردها» یکی از جلسات پر شوری بود که 11 سال قبل با ارائه حجت‌الاسلام شهاب مرادی برگزار می‌شد.

در آن سال‌ها استقبال جوانان از این کلاس به اندازه‌ای بود که سالن مملو از جمعیت جوانان می‌شد و تعداد زیادی از مشتاقان، روی زمین‌ها و حتی گوشه و کنار سن می‌نشستند.

سابقه چنین استقبالی در آن سال‌ها زمینه‌ای شد تا اینکه در روز گذشته دویست و شصت و ششمین جلسه از کلاس مجردهای حجت الاسلام شهاب مرادی به دعوت معاونت فرهنگی دانشگاه شهید بهشتی، در تالار ابوریحان مرکز همایش‌های بین‌المللی این دانشگاه تشکیل شد.

سبک زندگی , ازدواج دانشجویی ,

حجت الاسلام مرادی اصرار دارد این مدل مسئولیت اجتماعی یا کار رایگان را حتی در جلسات مهمان آزاد کلاس مجردها که به دعوت دانشگاه‌ها مانند دانشگاه تربیت مدرس در دانشگاه برگزار می‌شود، از دریافت حق التدریس یا هر مبلغی به هر میزان خودداری کند. او به دنبال ترویج  یک الگو برای تسهیل گفتگوی دانشجویان با اساتید موفق و صاحب‌نام است.

«کلاس مجردها» عنوان اختصاصی سلسله جلساتی آموزشی با رویکرد تربیتی مشاوره‌ای به ابتکار حجت‌الاسلام شهاب مرادی است که می‌توان آن را در قالب کرسی‌های آزاداندیشی تعریف کرد.

این کلاس که با استقبال چشمگیری از سوی دانشجویان و نخبگان شهر تهران رو به رو شده، گفتگومحور است و بر پایه تعامل استاد و دانشجو اداره می‌شود.

 

 

اغلب مباحث آن پیرامون سبک زندگی ایرانی اسلامی، تفکر نقاد و پاسخ به پرسش‌های دانشجویان است که به ابتکار و همت این استاد نام‌آشنا و پر تلاش در بیرون از دانشگاه پا گرفته و تا به حال 13 دوره و در مجموع 265 جلسه چندساعته را با موفقیت پشت سر گذاشته است.

تجربه این کلاس نشان می‌دهد اگر جوانان حس کنند یک عالم با مهربانی و دلسوزی برای آنها وقت می‌گذارد و آنها را باور دارد، آنها هم برای تقویت و ماندگاری این رابطه محترمانه متقابل تلاش خواهند کرد.

سبک زندگی , ازدواج دانشجویی ,

سبک زندگی , ازدواج دانشجویی ,

سبک زندگی , ازدواج دانشجویی , سبک زندگی , ازدواج دانشجویی , سبک زندگی , ازدواج دانشجویی , سبک زندگی , ازدواج دانشجویی ,

انتهای پیام/

نظر شما