شناسهٔ خبر: 66643802 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها:

مظلومان جهان چشم‌شان به بسیجیان ایران است

زهره شجاع

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: انسان‌های مظلوم فراوانی منتظر مشعل نورانی روشن‌شده در این کشورند و شما جوانان دانشجوی بسیجی حاملان این مشعل هستید.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام مصطفی رستمی امروز (۲۴ اردیبهشت ماه) در اختتامیه جشنواره دانشجویی قرآن و عترت حیات که در تالار ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، با بیان اینکه یکی از بزرگترین ابتلائات امت اسلام، مظلومیت قرآن است، اظهار کرد: در عملیات «وعده صادق» بسیاری در داخل بابت اجرای چنین عملیات گسترده‌ای نگران بودند، اما دیدیم که مطابق وعده‌های قرآن، نتیجه این عملیات به پیروزی ما ختم شد.

او ادامه داد: دشمن با جنگ شناختی و القای قدرتمندی خود، کاری انجام داد که کسی فکر نمی‌کرد بشود رژیم صهیونیستی را به عقب راند. اعراب منکوب این رژیم شده بودند، نظام غرب تمام توان پدافندی خود را برای حمایت از رژیم صهیونیستی به کار گرفته بود و همچنین ناوهای فرانسه و انگلیس در اختیار آن رژیم قرار گرفت، اما ایران با پهپادها و موشک‌های خود توانست چنین افتخاری را رقم بزند. این از برکات نظام قرآنی است.

رستمی با بیان اینکه مظلومان جهان چشم‌شان به بسیجیان ایران است، بیان کرد: ۳۱ سال پیش، یک فلسطینی سنی‌ مذهب وقتی فهمید من ساکن قم هستم، گفت ما در روایات خودمان داریم که مردم قم، فلسطین را آزاد می‌کنند و زمانی فکر می‌کردیم قم روستایی در اردن است، اما متوجه شدیم که این شهر در ایران قرار دارد.

وی افزود: مهمترین قدمی که باید برداشته شود، این است که تمام جوانان بسیجی ضمن اینکه خودشان عامل به قرآن هستند، باید ناشر معارف قرآن هم باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما