شناسهٔ خبر: 66643773 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

طیبی و ادامه عملکرد فوق العاده در گلزنی؛

فوق ستاره ایرانی همچنان بهترین گلزن قهرمان اروپا

حسین طیبی، کاپیتان تیم ملی و فوق ستاره تیم مایورکا پالما اسپانیا همچنان با 13 گل زده، بهترین گلزن قهرمان اروپا به شمار می‌رود

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، با پایان مرحله نخست لالیگا (لیگا ناسیونال اسپانیا) و صعود تیم مایورکا پالما به عنوان تیم ششم لیگ به مرحله پلی‌اف این رقابت‌ها با ۴۸ امتیاز، حسین طیبی فوق ستاره فوتسال ایران و آسیا به رغم مصدومیت که باعث شده تقریبا نیمی از مسابقات فصل را از دست بدهد، اما همچنان با به ثمر رساندن ۱۳ گل در هفده بازی، بهترین گلزن پالما در لالیگا بوده و میانگین گلزنی فوق العاده‌ای را بر جای گذاشته است.

پالما که چندی پیش با برتری برابر بارسلونا برای دومین بار متوالی به قهرمانی اروپا دست یافت، در مرحله پلی آف به مصاف تیم خائن (سوم لیگ) خواهد رفت.

2021454

فرانسیسکو سولر، بازیکن تیم پنیسکولا با ۲۷ گل در سی بازی، بهترین گلزن دور گروهی لیگا ناسیونال محسوب می‌شود. اگرچه به علت عدم صعود این تیم به مرحله پلی‌آف شانس آقای گلی این بازیکن اسپانیایی بسیار کم خواهد بود.

2021455

حسین طیبی، در طی سالیان حضورش در لالیگا، همواره جزو بهترین بازیکنان و گلزنان خارجی اسپانیا بوده است و با توجه به تعداد بازی‌هایی که به میدان رفته، آمار معرکه‌ای را در این فصل از خود ثبت کرده است

برچسب‌ها:

نظر شما