شناسهٔ خبر: 66643740 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرلشکر سلامی:

به هر تهدیدی در هر نقطه‌ عالم پاسخ می‌دهیم

محمد مهاجرانی

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تحریم نتوانست ملت ایران را وادار به پذیرش تصمیمات آمریکایی‌ها کند، گفت: اگر در هر نقطه‌ای از عالم، تهدیدی علیه ما شکل بگیرد، به آن واکنش نشان خواهیم داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه امروز دوشنبه طی سخنانی در همایش سراسری بسیج اقشار (در مسیر اعتلا) اظهار داشت: بسیج در همه صحنه‌های سخت و نبردهای وسیع و جدال‌ها با دشمن در همه عرصه‌ها، سهم تعیین کننده و تمام کننده‌ای را بر عهده داشته است.

وی با بیان اینکه دشمن از آغاز انقلاب تلاش کرده که انقلاب و نظام از فضای جنگ خارج نشود، عنوان کرد: طی بیش از ۴ دهه گذشته، همواره ما در هر جنگی اعم از نظامی، اطلاعاتی، سیاسی و روانی، با تمام اَبَرقدرت‌های استکبار جهانی، پنجه در پنجه افکنده‌ایم و نکته حائز اهمیت این بوده که با وجود آنکه همیشه دشمن از ما قوی‌تر بوده، اما نتایجی بر خلاف انتظاراتش به دست آمده است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه آمریکا قوی‌ترین دشمن خود را ایران می‌داند، افزود: امروز دشمن می‌خواهد ما را از اقتصاد جهانی کنار بگذارد و منزوی کند؛ امروز تمرکز آرایشی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی وابسته به امپراطوری رسانه‌ای غرب، بر ضدیت با ایران اسلامی است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه تحریم نتوانست ملت ایران را وادار به پذیرش تصمیمات آمریکایی‌ها کند، گفت: ملت بزرگ و باعظمت ایران هر چه در مسیر تحریم پیش رفت خودکفاتر شد.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه تفکر انقلابیِ بسیج در تمامی عرصه‌ها ما را نجات می‌دهد، گفت: بسیج مجموعه‌ای از باورهایِ مولدِ قدرت است؛ بسیج، مکتب روح جهاد است؛ پیشگام بودن در تمام سختی‌ها، ماندن در صحنه و خنثی کردن توطئه‌های دشمن، از خصوصیات ممتاز بسیج است.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه بسیج، معادل انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: اقشار بسیج همان شاکله‌ی انقلاب هستند؛ بسیج دانشجویی یک حرکت و روند است؛ بسیج هنرمندان صرفاً مُختصِ هنرمندان بسیجی نیست بلکه کار بسیج هنرمندان، تجلی ارزش‌ها در جهان هنر است.

سرلشکر سلامی در پایان گفت: اگر در هر نقطه‌ای از عالم، تهدیدی علیه ما شکل بگیرد، به آن واکنش نشان خواهیم داد.

نظر شما