شناسهٔ خبر: 66643347 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:

شناسایی شبهات و پاسخ به آنها از مهم‌ترین رسالت جریان انقلاب است

ارومیه-مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: شناسایی شبهات و پاسخ به آنها از مهم‌ترین رسالت جریان انقلاب است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام منصور امامی اظهار کرد: امروز مهم‌ترین هدف دشمن این است که مردم را از نظام ناامید و جدا کند و در این راه از فشارهای اقتصادی و شبهه پراکنی استفاده می‌کند و باید مهم‌ترین کار ما در فضای رسانه و عمومی شناسایی این شبهات و پاسخ به آنها باشد.

وی ادامه داد: جهاد تبیین به حرکتی گفته می‌شود که در برابر تهاجم دشمن باشد و لذا لازم است که ما حرکت و شگرد دشمن را بدانیم و بشناسیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: قبل از انقلاب هیچکدام از تحلیل‌گرهای آمریکایی و غربی تصور نمی‌کردند انقلاب به پیروزی برسد.

حجت الاسلام امامی افزود: غرب تلاش داشت به مردم این‌گونه القا کند که دین با پیشرفت جمع نمی‌شود و انقلاب اسلامی این اندیشه غلط را شکست و زنان ما در عرصه‌های مختلف ورزشی و علمی و… و. به این تفکر خط بطلان کشیدند.

وی یادآور شد: امروز اگر غربی‌ها مسائل اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و حتی مسئله زن را پیش می کشند و به ایران حمله می‌کنند هدف شأن از بین بردن تفکر دینی است و اگر در گذشته فقط در یک جبهه نظامی و یا اقتصادی و فرهنگی با دشمن درگیر بودیم امروز دشمن به یک جنگ چند بعدی روی آورده است.

نظر شما