شناسهٔ خبر: 66643243 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

واکنش حماس نسبت اظهارات سناتور آمریکایی درباره بمباران غزه با بمب اتم

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی تحرکات کِریا با انتشار مطلبی به واکنش حماس نسبت به اظهارات نژادپرستانه سناتور آمریکایی پرداخت:

جنبش مقاومت اسلامی حماس به اظهارات لیندسی گراهام سناتور آمریکایی که خواستار بمباران غزه با بمب اتم شده بود، واکنش نشان داد.

حماس در بیانیه‌ای تاکید کرد که این اظهارات اوج انحطاط اخلاقی این سناتور آمریکایی و ذهنیت مبتنی بر نسل‌کشی و استعمارگری‌ او و طیفی از سیاستمداران آمریکایی را می‌رساند که با نسل‌کشی ارتش جنایتکار و به دور از اخلاق رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی کاملا همسو است.

ما در جنبش حماس این اظهارات را که در چارچوب اظهار دوستی و وفاداری به رژیم اشغالگر صهیونیستی بیان شده و این طرف‌ها را در نسل‌کشی علیه مردم غزه شریک می‌گرداند، محکوم می‌کنیم.

حماس همچنین آزادگان جهان را به محکوم کردن این مواضع و ادامه فشار بر رژیم صهیونیستی برای توقف جنگ، نسل‌کشی و به گرسنگی کشاندن مردم غزه فراخواند.

گفتنی است، لیندسی گراهام سناتور جمهوری خواه پیش از این گفته بود که که اسرائیل برای پایان دادن به جنگ باید بمب اتمی را روی غزه بیاندازد

سناتور جمهوری خواه لیندسی گراهام در مصاحبه ای تلویزیونی در مورد تاخیر در ارسال تسلیحات به اسرائیل توسط دولت بایدن: آیا برای ایالات متحده خوب بود که بمب های اتمی را بر روی هیروشیما و ناکازاکی بیندازد تا به جنگی پایان دهد که تهدیدی وجودی برای آن بود؟
فکر کنم خوب بود
اسرائیل، برای زنده ماندن به عنوان یک کشور یهودی هر کاری که لازم است انجام دهید!
تمام کاری که باید انجام دهید!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما