شناسهٔ خبر: 66642876 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

افشاگری ستاره سابق یونایتد: فقط به خاطر رونالدو ماندم

خوان ماتا، هافبک سابق منچستریونایتد، اعلام کرد که علیرغم آگاهی از نیمکت نشینی، به خاطر کریستیانو رونالدو قراردادش را تمدید کرده بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، خوان ماتا اعلام کرد که چگونه کریستیانو رونالدو او را متقاعد کرده تا با منچستریونایتد قرارداد امضا کند، حتی اگر می‌دانست که باید بیشتر نیمکت نشین باشد.

این هافبک اسپانیایی پیش از اینکه رونالدو بازگشت به الدترافورد را تکمیل کند، تنها در 9 بازی در ترکیب اصلی یونایتد قرار گرفته بود. علیرغم اینکه ماتا پیشنهادات متفاوتی داشت، با تمدید قرارداد موافقت کرد تا همبازی بودن با کریستیانو را تجربه کند.

2021432

ماتا به فورفورتو گفت که به امید قهرمانی در یونایتد قراردادش را تمدید کرده بود: "پس از سال‌ها حضور در این باشگاه، اگر یونایتد قهرمان لیگ برتر می‌شد، جدایی به دردم نمی‌خورد. نمی‌خواستم آن لحظه را از دست بدهم. آرزو داشتم در الدترافورد قهرمانی لیگ را جشن بگیرم."

2021431

ماتا در مورد تاثیر بازگشت رونالدو روی روند تمدید قراردادش گفت: "فکر می‌کردم می‌توانیم دوباره لیگ برتر را ببریم. او آنقدر استانداردهای بالایی داشت که می‌توانست بقیه را با خود به سطح بالا بکشاند. همیشه فکر می‌کردم وقتی نوبت به دقیقه 80 بازی می‌رسد، توپ باید به سمت او برود تا گل بزند و برنده شویم. او همیشه در لحظات تعیین کننده خوب ظاهر می‌شد. من با کریستیانو طی مکالمات زیادی، ارتباط برقرار کردم. او بسیار مهربان‌تر از آن چیزی است که مردم تصور می‌کنند."

نظر شما