شناسهٔ خبر: 66642718 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت در یزد

ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت در فرمانداری یزد برگزار شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، هماهنگی اجرای برنامه‌های بزرگداشت سوم خرداد (سالروز آزادسازی خرمشهر) و مراسم سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مهمترین دستور کار‌های این ستاد بود. 
 فرماندار یزد در این ستاد با اشاره به نقش بی بدیل روحانیت در تاریخ ایران و انقلاب اسلامی گفت: روحانیت همواره چراغ راه و هدایت جامعه بوده و در شکل گیری انقلاب اسلامی و پیشرفت مردم در حوزه‌های مختلف نقش کلیدی ایفا کرده اند. 
 مدرسی با بیان اینکه امام راحل (ره) به عنوان پیشران و پرچم دار انقلاب اسلامی، بسیار از لحاظ فقهی، فکری، فرهنگی، سیاسی و جامعه شناسی مسلط بود، اظهار داشت: ما وظیفه داریم این ارزش‌ها را زنده نگه داریم و هر کس در جایگاهی که هست، برای تکریم ملت ایران و ترویج این ارزش‌ها تلاش کند. 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته برای بزرگداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت، افزود: "سال گذشته با هماهنگی‌های انجام شده و همکاری و همراهی بخش‌های خصوصی، عمومی و دولتی، خدمات خوبی ارائه شد.
مدرسی با تاکید بر مردمی بودن برنامه‌های بزرگداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت، اظهار داشت: فرماندهان نواحی و بسیج ادارات، مدیران ادارات، دانشگاه‌ها و سایر شرکت‌ها به عنوان همکاران و اعضای کمیته اعزام دیده شوند و زمینه مشارکت حداکثری مردم را فراهم کنند. 
 وی  گفت: هرچه سهم استان و بخصوص شهرستان یزد در این برنامه‌ها بیشتر باشد، از نظر معنوی و فرهنگی برای ما ارزشمندتر خواهد بود. 
در این ستاد، همچنین مقرر شد کمیته‌های مختلف ستاد گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت تشکیل و برنامه‌های مربوط به هر کمیته نهایی شود. 

نظر شما