شناسهٔ خبر: 66642449 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

مدیرعامل این بانک خبر داد:

آمادگی بانک رفاه کارگران به منظور تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای هلدینگ تاپیکو

مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: صنعت نفت، گاز و پتروشیمی از مزیت‌های ارزشمند کشور محسوب می‌شود و هلدینگ تاپیکو یکی از هلدینگ‌های بزرگ است که در این حوزه به صورت تخصصی کار می‌کند.

صاحب‌خبر -

آمادگی بانک رفاه کارگران به منظور تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای هلدینگ تاپیکو

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، دکتر اسماعیل للـه‌گانی طی سخنانی در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم امضای تفاهم‌نامه همکاری این بانک و هلدینگ که در محل بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی انجام شد، با بیان این مطلب افزود: با توجه به ارتباط سهامداری بین شستا و بانک رفاه کارگران که هر دو زیرمجموعه سازمان تامین اجتماعی هستند و توانمندی‌ها و ظرفیت‌هایی که به لحاظ تامین مالی پروژه‌ها، مخصوصا پروژه‌های بالادستی وجود دارد، سعی می‌کنیم در راستای تامین مالی پروژه‌ها اقدام کنیم. 

مدیرعامل بانک رفاه کارگران تصریح کرد: ما هم در پروژه‌‌های ارزشمند حوزه بالادستی که تاپیکو اخیرا به آن وارد شده و هم در پروژه‌های پایین‌دستی که می‌تواند از خام‌فروشی جلوگیری کند، ورود خواهیم کرد. 

وی بیان کرد: این کمک‌ها باید به صورت ارزی و ریالی و استفاده از ظرفیت‌های تقویتی داخلی و بین‌المللی بانک باشد تا هر روز شاهد رشد و تعالی در حوزه نفت و گاز باشیم.

دکتر للـه‌گانی در پایان گفت: امیدوارم همکاری بین تاپیکو و بانک رفاه کارگران نتیجه‌ خوبی برای مردم ایران اسلامی داشته باشد. 

نظر شما