شناسهٔ خبر: 66642392 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شکست زیر باران؛ «سقف» اولدترافورد طاقت باخت به آرسنال را نداشت+ فیلم

تهران- ایرنا- مدیران باشگاه منچستریونایتد اذعان کرده‌اند که ورزشگاه خانگی این باشگاه نمی‌تواند مقابل بارندگی شدید دوام بیاورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، منابع خبری شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان به نقل از مدیران باشگاه منچستریونایتد اذعان کرده‌اند که ورزشگاه اولدترافورد در جریان آنچه «بارندگی بی‌سابقه» پس از شکست یک بر صفر این تیم برابر آرسنال خوانده شده است، توان مقاومت برابر بارندگی را ندارد!

ای‌اس‌پی‌ان نوشته این مساله دلیل دیگری مبنی بر اشتیاق سِر جیم رتکلیف، عمده مالک منچستریونایتد برای بازسازی اولدترافورد است.

یونایتد اعلام کرده که پس از سوت پایان بازی برابر آرسنال، ۴۱ میلیمتر باران باریده است و تصاویر منتشرشده در فضای مجازی نشان می‌دهد که در پی نشتی سقف بین جایگاه شرقی و جایگاه سر الکس فرگوسن، حجم زیادی از آب باران سرازیر شده است.

البته منابع خبری گفته‌اند که تماشاگران برای خروج از ورزشگاه مشکلی نداشتند اما پذیرش این واقعیت حاکی از آن است که اولدترافورد نیاز به بازسازی دارد.

یونایتد در ماه مارس اعلام کرد که یک کارگروه برای مدیریت این پروژه تشکیل شده و سباستین کو، رئیس اسبق کمیته سازماندهی المپیک ۲۰۱۲ لندن ریاست آن را برعهده دارد.

نظر شما