شناسهٔ خبر: 66642171 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر:

برای پایداری آب جنوب شهر بوشهر ۱۲ کیلومتر لوله‌گذاری می‌شود

خبرگزاری صدا و سیما

ابوالحسن عالی گفت: آب در شمال شهر بوشهر تقریباً پایدار است، اما برای جنوب شهر برنامه داریم که ۱۲ کیلیومتر خط انتقال کار شود.

صاحب‌خبر -

برای پایداری آب جنوب شهر بوشهر ۱۲ کیلومتر لوله‌گذاری می‌شود

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر؛ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار صداوسیما گفت: در پنج نقطه از شهر بوشهر یعنی خیابان رئیسعلی دلواری، خیابان شهید عاشوریT خیابان شهید چمران، خیابان پاسداران یا بی‌سیم و خیابان طالقانی در صلح‌آباد داده‌بردار‌هایی نصب شده تا جریان آب پیوسته بررسی شود.

ابوالحسن عالی افزود: گزارش‌های ۴۸ ساعتی نشان می‌دهد که آب در شبکه‌های اصلی شمال شهر بوشهر جریان دارد و تنها ممکن است یک ساعت در روز با کاهش فشار همراه باشد؛ در جای‌جای شمال شهر بوشهر از خیابان فنس تا بافت تاریخی، مردم احساسی از قطعی آب ندارند.

او اضافه کرد که البته این موضوع غیر از بافت تاریخی بوشهر است که به‌دلیل زیرساخت‌های موجود امکان رفع جیره‌بندی در این قسمت شهر وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با بیان این‌که جنوب شهر بوشهر این شرایط را ندارد، بیان کرد: برای جنوب شهر بوشهر هم برنامه‌هایی داریم؛ اکنون در جنوب به‌صورت ۱۳ مدل آب توزیع می‌شود که برای یکپارچه شدن آن نیاز به دو خط انتقال رینگی داریم.

عالی ادامه داد: یک خط حدفاصل پایگاه دریایی و تنگک‌ها که از مخازن شرکت آب و فاضلاب تا برج و از آن‌جا به تنگک سه و سپس جاده جدید سرتل با نام شهید بیژن گرد کشیده شود و خط دیگر از زمین‌های پایگاه دریایی ارتش عبور داده شود و در سه‌راهی امامزاده به خط قدیم وصل شود.

او گفت: این دو خط در مجموع نزدیک به ۱۲ کیلومتر می‌شوند که باید با لوله‌های ۶۰۰ میلیمتری کار شود تا مشکل مردم محلات جنوبی نیز حل می‌شود.

 

<div id="video-display-embed-code_11108423"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4232976/11108423?width=620&height=350"></script></div>

نظر شما