شناسهٔ خبر: 66641920 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

لباس مشکی فولادی‌های آماده در رختکن آزادی

باشگاه فولاد تصویر قابل توجهی را از رختکن ورزشگاه آزادی منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که تا زمان شروع بازی استقلال و فولاد خوزستان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران تنها 3 ساعت باقی مانده، همچنان حواشی جلسه هماهنگی دو تیم ادامه دارد و در شرایطی که شنیده می‌شد موعود بنیادی‌فر داور بازی قرار است درباره این موضوع تصمیم بگیرد، باشگاه فولاد خوزستان از رختکن خودش تصویری منتشر کرد که نشان می‌دهد این تیم پیراهن سیاه رنگ خودش را آماده کرده است.

2021416

شروع این بحث و جدل مربوط به جلسه دیروز است جایی که مطابق معمول جلسه هماهنگی پیش از بازی، روز گذشته در سازمان لیگ برگزار شد و رنگ پیراهن که معمولاً بدون حاشیه توسط تیم‌ها انتخاب می‌شود، این بار با یک حاشیه گسترده همراه شده تا تبدیل به اصلی‌ترین سوژه فوتبال ایران در پیش از بازی استقلال با فولاد شود.

2021415

انتخاب پیراهن مشکی توسط تیم فولاد با اعتراض استقلالی‌ها همراه شده و این باشگاه اعلام کرد دروازه‌بان این تیم از پیراهن مشکی استفاده خواهد کرد، در نهایت اما در صورت‌جلسه تهیه‌شده، رنگ پیراهن فولاد در بازی امروز مشکی تعیین شده ولی برای رنگ پیراهن دروازه‌بانان دو تیم تصمیمی گرفته نشده است که با توجه به تصویری منتشر شده از رختکن این تیم معلوم است که این تیم می‌خواهد برای این بازی مشکی بپوشد و بعید است اتفاقی بتواند این مسئله را تغییر دهد.

2021414

تیم فولاد خوزستان در شرایط کنونی جدول، در رده پانزدهم جدول ایستاده و با 22 امتیاز با دو تیم استقلال خوزستان و نساجی از لحاظ امتیازی برابر است و در تلاش است تا هر طور که شده از این منطقه خطرناک پایین جدول، جدا شود.

تیم استقلال تهران هم با توجه به اینکه پرسپولیس دیدار خودش را روز شنبه انجام داده و به پیروزی رسیده، صدر را از دست داده و برای بازپس‌گیری رتبه نخست جدول برای بازی امروز مستلزم کسب سه امتیاز برابر خوزستانی‌ها خواهد بود.

نظر شما