شناسهٔ خبر: 66641426 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کوپلر میلگرد با کیفیت منحصر به فرد از کجا تهیه کنیم

کوپلر میلگرد یکی از روش های اتصال میلگردها به یکدیگر است که به روش مکانیکی این اتصال را انجام می دهد و موجب استحکام و مقاومت بالاتر میلگردها نسبت به سایر روش های رایج می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از اسپلایس ، از کوپلر میلگرد معمولا برای میلگردهای با طول زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. کوپلر میلگرد دو میلگرد را در جهت طولی به یکدیگر متصل می کند و سبب یکپارچگی بین این میلگردهای می شود. اتصال مکانیکی که کوپلرها به وجود می آورند مزایا و ویژگی های منحصر به فردی برای پروژه های ساختمانی و سازه های بزرگ به دنبال دارد. به همین دلیل از کوپلر میلگرد در پروژه های مجتمع های ساختمانی بزرگ، پل سازی، سد سازی، ساخت برج ها و آسمان خراش ها، هتل ها و بیمارستان ها کاربرد فراوانی پیدا کرده است. از اتصالات مکانیکی و کوپلرهای میلگرد به جای سایر اتصالات پوششی مانند اورلب یا اتصالات جوشی مورد استفاده فراوان پیدا کرده است و مقاومت نهایی سازه را در برابر تنش ها، فشار و کشش ها بالا برده و در مناطق زلزله خیز، ایمنی ساختمان را در مقابل خرابی ناشی از زلزله بالا می برد. با بهره گیری از کوپلر میلگرد در پروژه های ساختمانی دست پیمانکاران برای بتن ریزی و انجام عملیات عمرانی و معماری بازتر شده و قدرت مانور بیشتری در امور عمرانی و ساخت و سازها پیدا می کنند.

کاربرد کوپلر میلگرد در کجاست؟

همان طور که پیشتر اشاره شد از کوپلر میلگرد به عنوان جایگزین روش های سنتی مانند سیستم لپینگ و همچنین سیستم جوشکاری در آرماتوربندی استفاده می شود. در سیستم سنتی به منظور استفاده از میلگرد با طول بلند یا به منظور اتصال میلگرد به میلگرد دیگر از سیستم های لایه بندی وبهره گیری از سیم مفتول استفاده می شود. در روش سیستم لپینگ یا انجام جوشکاری آرماتورها، بخشی از میلگردها هدر می رود و به صورت ضایعات باقی می ماند. با استفاده از کوپلر میلگرد و وصله های مکانیکی می توان از هدر رفت میلگردها جلوگیری کرد. از اتصالات مکانیکی می توان در تمامی جهت ها و تمام بخش های ساختمان استفاده کرد و کمک زیادی در کاهش وزن برج ها و آسمان خراش ها و کاهش استفاده از میلگرد و در نتیجه کاهش هزینه تمام شده آن ها می شود.

کوپلر میلگرد با کیفیت منحصر به فرد از کجا تهیه کنیم

مزایای استفاده از کوپلر میلگرد در ساخت و سازها

  • استفاده از کوپلر میلگرد موجب یکپارچگی در سازه می شود.
  • روش کار با کوپلرها و اتصال میلگردها به یکدیگر آسان است.
  • در نهایت سرعت انجام کار افزوده شده و از هزینه های نیروی انسانی کاهش می دهد.
  • با کاهش مصرف میلگرد، کاهش وزن و کاهش هزینه نهایی را به دنبال دارد.
  • موجب افزایش استحکام و مقاومت ساختمان می شود و قدرت نظارت را افزایش می دهد.

کوپلر میلگرد با کیفیت منحصر به فرد از کجا تهیه کنیم

کوپلر میلگرد با کیفیت منحصر به فرد از کجا تهیه کنیم؟

گروه فنی و مهندسی اسپلایس، به عنوان اولین و تنها تولید کننده انواع کوپلر میلگرد نوین در استان قم، کوپلر انتهایی و سایر انواع اتصالات مکانیکی را با کیفیت مثال زدنی تولید می کند. کوپلر استاندارد نیز در این شرکت تولید شده و با کیفیتی متمایز روانه بازار شده است. قیمت کوپلر میلگرد در شرکت اسپلایس رقابتی است. برای خرید کوپلر میلگرد و سایر وصله های مکانیکی با کارشناسان مجرب اسپلایس تماس گرفته و از مشاوره رایگان آنان بهره مند شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما