شناسهٔ خبر: 66641422 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار ساری:

۲ پروژه همزمان با سفر دولت در ساری افتتاح می شود

ساری- فرماندار ساری گفت: دو پروژه مخزن آبرسانی کرمانی و پارک جنگلی شهید نوبخت با حضور رییس جمهور در دومین سفر استانی افتتاح می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی نوبخت بعدازظهر دوشنبه در جلسه ستاد برنامه ریزی سفر دولت در استان مازندران با اشاره به پروژه‌های افتتاحی مخزن آبرسانی باغ کرمانی و پارک جنگلی شهید نوبخت با حضور ریاست جمهور اشاره کرد و در ادامه افزود: به دنبال این سفر فضاسازی محیطی و اطلاع‌رسانی‌های لازم در راستای استقبال از آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه در سطح شهرستان انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه برای اعتلای آینده کشور و تحقق شعار تغییر، تحول و امید آفرینی و آبادانی به نفع مردم نیازمند ساختن یک نسل باکفایت، فداکار، توسعه خواه، عدالت طلب و پرکار هستیم گفت: تبیین دستاوردهای دولت مردمی در دستور کار رسانه‌های محیطی قرار گرفته است.

فرماندار ساری با بیان اینکه سیاست دولت انقلابی سیزدهم، چشاندن طعم خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم است افزود: تحول در خدمت رسانی و کار و تلاش شبانه روزی سرلوحه کار تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی است و همگی در یک جبهه واحد و متحد در جهت نشاط اجتماعی حرکت خواهیم کرد.

محمدعلی نوبخت با اشاره به اینکه یکی دیگر از سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم اتمام پروژه‌های نیمه تمام بوده و در شهرستان ساری نیز در این مسیر گام‌های بلندی برداشته است گفت: افتتاح و بهره برداری بیش از ۱۰۰ پروژه از ۳۰۰ پروژه نیمه تمام خود نشان از عزم و همت دولت سیزدهم در شهرستان ساری بر تکمیل پروژه‌های نیمه کاره است.

نظر شما