شناسهٔ خبر: 66641119 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان:

همه برای هدف بزرگ توسعه کرمان همسو شده‌ایم

فاطمه افضلی

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: استقبال سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی برای شرکت در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری نشان می‌دهد همه برای یک هدف بزرگ همسو شده‌ایم.

صاحب‌خبر -

سیدمهدی طبیب زاده بعد از ظهر امروز ۲۴ اردیبهشت ماه در مراسم افتتاحیه دومین همایش بین‌المللی «معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان کرمان» اظهار کرد: امیدواریم این رویداد نقطه عطفی در تاریخ اقتصاد استان کرمان باشد و در شرایطی که امروز همه مسئولان استان، بخش خصوصی فعال و شرکت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری و نهادهای مالی جمع شدیم تا رویداد منحصر به فردی برگزار کنیم، قطعا کرمان تحول جدی‌تری خواهد داشت و «کرمان آیدکس ۲۰۲۶» استان متفاوت‌تر از امروز خواهد بود.

وی افزود: گذر از اقتصاد مبتنی بر منابع به اقتصاد مبتنی بر دانش، هدف برگزاری این رویداد است و حتما با کمک همه شما این تحول را ایجاد خواهیم کرد.

طبیب زاده بیان کرد: استقبال سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی برای شرکت در این همایش نشان می‌دهد همه برای یک هدف بزرگ همسو شده‌ایم.

رئیس اتاق بازرگانی استان کرمان گفت: کرمان سرزمین شگفتی‌های پنهان است و ما هنوز نتوانسته‌ایم ابعاد کمی از آنها را نمایش بدهیم و امیدواریم برای حرکت به سمت آینده‌ای روشن‌تر، این شگفتی‌ها را به کار بگیریم.

وی اظهار کرد: همه مسئولان استان کرمان، جناح‌های سیاسی، مدیران اجرایی، اقتصادی، سیاسی امنیتی، نمایندگان مجلس و دستگاه قضا حول یک محور اتفاق نظر داریم که این را به فال نیکی می‌گیریم و بخش خصوصی پای کار خواهد بود تا توسعه پایدار استان را رقم بزنیم.

به گزارش ایسنا، مراسم افتتاحیه «همایش سرمایه‌گذاری استان کرمان» با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست، معاون وزیر امور خارجه، رئیس سازمان بورس و جمعی از نمایندگان و سفرای کشورهای خارجی در دانشگاه هایتک کرمان برگزار شد و این همایش تا ۲۷ اردیبهشت ماه فعال است.

انتهای پیام

نظر شما