شناسهٔ خبر: 66640726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آغاز به‌کار دو جشنواره رویش و حرکت در رفسنجان

دوازدهمین جشنواره رویش و نمایشگاه جنبی درون‌ دانشگاهی در سالن شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -
 
  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در حاشیه افتتاح نمایشگاه این جشنواره در جمع خبرنگاران  اعلام کرد:  رویش جشنواره کشوری است که در دو بخش درون دانشگاهی و ملی برگزار می شود ودر حال حاضر بخش درون دانشگاهی این جشنواره آغاز شده و نمایشگاه آن تا ۲۵ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و زمان بازدید غرفه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۷ است.

 محمدمهدی حسنی متین افزود:  این جشنواره فردا سه شنبه به کا ر خود پایان می دهد ودر بخش درون دانشگاهی ۲۲ کانون داشتیم که ۱۸ کانون در این جشنواره شرکت کردند و دستاوردهای یک ساله خود را به نمایش گذاشته‌اند.

وی ادامه داد: کانون‌های برتر در حوزه‌های مختلف، کانون برتر در حوزه مسئولیت اجتماعی، کانون برتر در حوزه ادبی و هنری، کانون برتر در حوزه دینی و مذهبی و کانون برتر در حوزه فرهنگ و اندیشه از بخش‌های رقابتی این جشنواره است.

حسنی متین همچنین ﺑﺮگزاری ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ‌های کاﻧﻮن‌های ﻓﺮهنگی، داﻧﺸﺠﻮیی در ﺟﺸﻦ روﯾﺶ دانشگاهی، معرفی چهره‌های موفق کانونی و ﻧﻤﺎیشگاه ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪیﻫﺎ و دﺳﺘﺎوردﻫﺎی کانون ها را از بخش غیررقابتی این جشنواره دانست.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان گفت: چهاردهمین جشنواره حرکت و نمایشگاه جنبی درون‌ دانشگاهی آن با حضور جمعی از مسئولان شهرستان و دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در این دانشگاه افتتاح شد.

نشریات علمی، مسابقات علمی، کارآفرینی، انجمن برتر، بخش ویژه، کتاب، فضای مجازی، دبیران پرتلاش و غرفه‌های برتر از جمله بخش‌های رقابتی این جشنواره هستند که برگزیدگان به جشنواره ملی راه خواهند یافت.

 

 

نظر شما