شناسهٔ خبر: 66640502 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

۱۳ روستای شهرستان ابهر از آب شرب پایدار برخوردار می شوند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: امسال ۱۳ طرح آبرسانی  روستایی در شهرستان ابهر اجرایی و اهالی این روستاها از خدمات تامین آب شرب پایدار برخوردار می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان،
علی محمد نادرخانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در سال جاری ۱۳ روستای شهرستان ابهر از آب شرب پایدار برخودار می‌شوند اظهار کرد: برای اجرای این طرح ها اعتباری بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال از محل منابع استانی، ملی، محرومیت زدایی و مشارکتی تامین شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح ها جمعیتی افزون بر ۷ هزار نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخودار می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: این طرح ها در روستاهای آغور، فنوش آباد، کبودچشمه، قفس آباد، نورین، ییلاق مرشون، حصار قاجار، قمچ آباد، توده بین، ارسجین، ازناب، شیورین و خلیفه حصار اجرای می شوند.

نادرخانی خاطر نشان کرد: این ۱۳ طرح شامل حفر و تجهیز ۶ حلقه چاه، سه باب مخزن ذخیره آب، دو باب ایستگاه پمپاژ و بیش از ۷ کیلومتر احداث خط انتقال می شود.

وی یادآور شد: امسال تا کنون ۴ طرح آبرسانی دیگر در روستاهای آغور، قمچ آباد، فنوش آباد و نورین شهرستان ابهر نیز تکمیل و وارد مدار بهره برداری شده است.

گفتنی است: شهرستان ابهر با ۶۱ روستا یکی از هشت شهرستان استان زنجان است که بیش از ۱۸۰ هزار نفر جمعیت را در خود جای داده است.
انتهای پیام/

نظر شما