شناسهٔ خبر: 66640003 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

جهاد تبیین متناسب با نیاز جامعه باشد

خبرگزاری صدا و سیما

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در قرارگاه جهاد تبیین: جامعه ما، نیاز‌های بسیاری دارد که برای رفع آن باید الویت بندی کرد و از روش‌های کارشناسی بهره برد.

صاحب‌خبر -

جهاد تبیین متناسب با نیاز جامعه باشد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت الله عبادی افزود: افرادی که اقدامات تبیینی انجام می‌دهند باید مخاطبان شان را به خوبی بشناسند و متناسب با همان قشر، جهاد تبیین را انجام دهند.

نماینده ولی فقیه در استان با بیان این که بر اساس جهاد تبیین باید در مقابل دشمنان ایستاد گفت: دشمنان با استفاده از تبلیغات، واقعیت‌های جامعه را برعکس جلوه می‌دهند لذا با بهره گیری از زبان هنر، حقایق را باید در جامعه تبیین کرد.

فرمانده سپاه انصار الرضا استان هم با بیان این که در جهاد تبیین، قشر‌های دانش آموزان و دانشجویان به صورت ویژه مدنظر قرار بگیرند گفت: دانش آموزان و دانشجویان نیاز دارند با دستاورد‌های نظام آن هم در تمامی بخش‌ها بیش از پیش آشنا شوند لذا این موضوع باعث می‌شود این قشر به خودباوری برسند.

سردار مهدوی افزود: جهاد تبیین نیاز به کار کارشناسی و تخصصی دارد بنابراین در این خصوص باید دست به دست هم دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار نیز با بیان این که جهاد تبیین با محور امیدآفرینی بسیار ضروری است گفت: نظام اقدامات ارزشمندی در کشور به سرانجام رسانده است که در سطح بین المللی و ملی باید بیش از پیش دیده شود.

طالبی از صدا و سیمای استان هم قدردانی کرد و افزود: صدا و سیما در پخش دستاورد‌های نظام اقدامات موثری انجام می‌دهد که نیاز است این موضوع ادامه داشته باشد.

نظر شما