شناسهٔ خبر: 66639894 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

در منطقه ۲۰؛

آغاز فعالیت خط ویژه اتوبوسرانی در مسیر خیابان فدائیان اسلام

شهردار منطقه ۲۰ گفت:تا ۱۰ روز آینده با احداث خط ویژه اتوبوسرانی، مسیر ویژه حرکت ۶ خط اتوبوسرانی به خیابان فدائیان اسلام اجرایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰، رضا شنگی شهردار این منطقه بیان کرد: با جمع آوری نرده های جدا کننده حدفاصل میدان شهرری تا خیابان شهید پیلغوش، طرح تعریض سواره رو خیابان فدائیان اسلام به عنوان یکی از مهم ترین معابر اصلی این منطقه، اجرا و با تمهیدات انجام شده تا ۱۰ روز آینده مسیر ویژه ۶ خط اتوبوسرانی مجدداً راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه در نقشه های این طرح، محدودیت عرض سواره رو خیابان فدائیان اسلام مشکلات ترافیکی برای تردد اتوبوس ها ایجاد می کرد، افزود: با برگزاری جلسات  مشترک با مسئولین شرکت واحد اتوبوسرانی، به منظور رفاه حال شهروندان طرح تعریض خط ویژه اتوبوس های خیابان فدائیان اسلام و فعالیت مجدد ۶ ایستگاه خط ویژه اتوبوس در دستور کار قرار گرفت.

شنگی با اشاره به اجرای پروژه پیاده راه سازی میدان حضرت عبدالعظیم (ع) و خیابان فدائیان اسلام از سوی سازمان زیباسازی شهرداری تهران اظهار داشت:توسعه و اصلاح مسیر و احیای این خط  ویژه، در تسهیل تردد خودرو های امدادی نیز حائز اهمیت است.

لازم به ذکر است در این خط ویژه اتوبوس های پایانه مترو جوانمرد قصاب به میدان راه آهن، میدان شهید قشقایی به میدان شوش، شهرک نظامی به مترو شهرری، مترو شهرری به میدان خراسان، زمان آباد به مترو شهرری در مسیر رفت و برگشت تردد خواهند داشت. 

انتهای پیام/

نظر شما