شناسهٔ خبر: 66639733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

۳۸۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند اصفهانی اهدا می‌شود

اقتصاد ایران: اصفهان - مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، گفت: ۳۸۸ سری جهیزیه در دهه کرامت به نوعروسان نیازمند اصفهانی اهدا می‌شود.

صاحب‌خبر -

کریم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اهدای جهیزیه به نوعروسان خانوارهای تحت حمایت همزمان در دهه کرامت، اظهار داشت: در این ایام مبارک، ۳۸۸ سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به سفره سپید تأهل نوعروسان نیازمند اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال نیز برای تأمین جهیزیه مددجویان با مساعدت خیران اقدام می‌شود، ادامه داد: هر سری جهیزیه اهدایی شامل ۵ قلم کالای ضروری زندگی از جمله یخچال فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی و تلویزیون به ارزشی بیش از ۳۷ میلیون تومان می‌باشد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان یکی از پایدارترین روش‌ها برای توانمندی مالی و فرهنگی ازدواج را تأمین بخش اصلی جهیزیه نیازمندان عنوان کرد و افزود: رسالت ما در کمیته امداد برطرف کردن مشکلات خانواده مددجویان است تا هر چند پایانی بر دردشان نیست اما در حد بضاعت بتوانیم، آزردگی شأن را کمتر و خوشحال شأن کنیم.

وی عیار انسان را در کمک به همنوعان دانست و با قدردانی از نیکوکاران در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان، گفت: این نهاد ۱۲۰ نوع خدمت متناسب با نیاز و شرایط به افراد تحت پوشش خود ارائه می‌دهد که تلفیقی از ایثار و انفاق خیران و نیک اندیشان جامعه در آن نهفته است و امیدواریم با مساعدت بیش از پیش ایشان بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به جامعه هدف خود اهدا کنیم.

برچسب‌ها:

نظر شما