شناسهٔ خبر: 66639679 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دستگیری سارقان ۵ میلیاردی در جنوب تهران

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارقان اماکن خصوصی که از کارگاهی سرقت کرده بودند، خبر داد. سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ سارقان اماکن خصوصی که از کارگاهی سرقت کرده بودند، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری برنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: شهروندی با مراجعه به کلانتری ۱۵۹ بیسیم اظهار داشته شب گذشته سارقان با تخریب قفل و ورود به کارگاه تولیدی اقدام به سرقت تولیدات کارگاه و ابزار کار به ارزش مالی حدود ۵ میلیارد ریال کرده اندوی افزود: در بررسی‌های فیلم‌های استخراج شده از دوربین‌های مداربسته و اقدامات فنی پلیسی هویت و مخفیگاه دو نفر سارق ۳۷ و ۳۵ ساله سابقه دارکه با مشارکت یک دیگر اقدام به سرقت از کارگاه کرده بودند شناسایی شد.

 سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: با هماهمنگی‌های قضائی تیم عملیات کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

 این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه متهمان، اجناس به سرقت رفته از کارگاه کشف و به همراه متهمان به کلانتری انتقال یافت.

سرهنگ بهرامی خاطرنشان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت از اماکن خصوصی اعتراف و هر دو متهم پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ رسول بهرامی با تکمیل تحقیقات پلیسی به شهروندان توصیه کرد: با ارتقای سیستم امنیتی اماکن خصوصی با نصب دوربین‌های مداربسته و دزدگیر امکان سرقت را به حداقل برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما