شناسهٔ خبر: 66639000 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد:

شورای شهر مهاباد حامی تیم‌های ورزشی است

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد گفت: امیدواریم در رشته‌های مختلف ورزشی، مهاباد به جایگاه اصلی خود برسد، چرا که ورزش ما سرشار از استعداد و توانایی‌ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، طاهر جنگلی، امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در دیدار با اعضای هیئت کاراته شهرستان مهاباد و جلسه سالانه این هیئت با اشاره به نقش ورزش در جامعه، شورای اسلامی شهر مهاباد را حامی تیم‌های ورزشی خواند و اظهار کرد: امیدواریم در رشته‌های مختلف ورزشی، مهاباد به جایگاه اصلی خود برسد، چرا که ورزش ما سرشار از استعداد و توانایی‌ها است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مهاباد و رئیس کمیسیون ورزش این شورا افزود: استعدادهای ورزشی مهاباد اگر با برنامه‌ ریزی مورد حمایت قرار گیرند، دستاوردهای ارزشمندی به دست خواهد آمد.

در این جلسه گزارشی از اقدامات هیئت کاراته شهرستان مهاباد و برنامه‌های هیئت جهت همگانی کردن کاراته برای شهروندان، چگونگی حمایت و پشتیبانی شورای اسلامی شهر از هیئت کاراته شهرستان در محورها و امور مختلف مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و ضمن تقدیر از حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری مهاباد، هیئت کاراته خواستار همکاری و حمایت در اعزام تیم منتخب کاراته مهاباد به مسابقات انتخابی تیم ملی شد.

نظر شما