شناسهٔ خبر: 66638672 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شهر | لینک خبر

اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز محور آزادگان در منطقه ۱۹

سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ از اجرای تک جدول در حاشیه بخشی از بزرگراه آزادگان به منظور اصلاح هندسی نقاط حادثه خیز این محور شریانی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، حسین اخگر پور بیان کرد: به منظور کاهش حوادث جاده ای و ایمن سازی مسیر عبور خودروها در این محور عملیات اصلاح هندسی با حذف گاردریل و جایگزینی آن با تک جدول به طول ۲ هزار و ۲۰۰ متر انجام شده و ۲۰۰ متر دیگر نیز اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد:. به منظور تردد ایمن عابرین در حاشیه بزرگراه، کاهش خسارات ناشی از برخورد با گاردریل ها و جلو گیری از خروج خودروها از محور عبوری، عملیات اصلاح هندسی با حذف گاردریل و اجرای تک جدول تا درب شماره چهار میدان مرکزی میوه و تره بار در محور بزرگراه آزادگان ادامه یافته است.

این مسئول بیان کرد: در مسیر خروجی خیابان میثاق شمالی تا ورودی میدان مرکزی میوه و تره بار درب شماره سه در محور بزرگراه شهید تندگویان در راستای تأمین ایمنی شهروندان ۲۰۰ متر پیاده رو اجرا شده است.

اخگر پور در خصوص اصلاح خروجی لوپ پل آیت الله سعیدی در ضلع جنوبی محور آزادگان تصریح کرد: ایجاد پهلوگاه اضطراری برای توقف اتوبوس در ورودی شهرک مرتضی گرد و همچنین اصلاح ورودی خیابان شهید اناری در ادامه این عملیات انجام خواهد شد.

انتهای پیام /

نظر شما