شناسهٔ خبر: 66638595 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تیبو کورتوا بهترین گلر دنیاست

آنچلوتی تکلیف دروازه‌بان فینال را مشخص کرد

از حرف‌های امروز کارلو آنچلوتی می‌توان دریافت که در بازی فینال لیگ قهرمانان برابر دورتموند، چه کسی گلر اول رئال خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید که قهرمانی اش در لالیگا مسجل شده، هنوز سه بازی دیگر در لیگ پیش رو دارد تا در نهایت به فینال لیگ قهرمانان (12 خرداد) برسد. رئال فردا میزبان آلاوس است. یک روز بعد از جشن قهرمانی باشکوه رئال، کارلو آنچلوتی در نشست خبری حاضر شد.

2017721

او در مورد سه بازی باقیمانده لیگ گفت: «ما باید از این بازی‌ها استفاده کنیم تا به ریتم خوبی برای فینال برسیم. فردا آنهایی که برابر گرانادا استراحت کردند، بازی می‌کنند. ما از این بازی‌ها باید برای داشتن ریتم و انگیزه استفاده کنیم.»

دروازه بان اول تیم برای فینال: «همان‌طور که گفتم، هدف این است که کل تیم به بهترین فرم برسد. بازیکنانی که بازگشته‌اند، کورتوا و میلیتائو، نیاز به ریتم و بازی بیشتر دارند. در هفته قبل از فینال، ما اقدامات لازم را انجام خواهیم داد و یک تصمیم نهایی می‌گیرم.»

بلینگام و عنوان آقای گلی: «ما به این موضوع فکر نمی‌کنیم. حقیقت این است که بلینگام قبلاً به هدفش رسیده است و یک فصل فوق العاده را پشت سر گذاشت. ما از او درخواست بیشتری نداریم. برای ما مهم نیست که او بهترین گلزن لالیگا در سال اول حضورش شود و هیچ‌کس هم انتظارش را نداشت.»

وضعیت تیبو کورتوا: «ما در حال ارزیابی شرایط او هستیم. همچنین می‌خواهیم به کپا فرصت دهیم، اما این کار چندان آسان نیست زیرا بازی‌های زیادی وجود ندارد. من دقیقاً همانطور که شما فکر می‌کنید فکر می‌کنم. لونین یک فصل عالی را پشت سر گذاشته ولی کورتوا وقتی در سطح خودش باشد، بهترین در جهان است. او روز به روز بهتر می‌شود و شانس بالایی دارد.»

2018269

آینده ناچو: «تصمیم در دستان اوست و می‌تواند هر کاری که بخواهد انجام دهد.»

دو سه بازیکنی که شما را بیش از همه شگفت‌زده کرده‌اند: «فران گارسیا در ابتدای فصل خیلی خوب کار کرد. خوسلو، براهیم و همچنین می‌خواهم بگویم بازیکنانی هستند که اگر به آنها بیشتر میدان می‌دادم، می‌توانستند بیشتر به تیم کمک کنند. مثلا آردا بازیکن دیگری است که می‌توانست بیشتر بازی کند.»

ادر میلیتائو و فینال: «هنوز نه چون او به دقایق بیشتری نیاز دارد. ادر خیلی خوب پیشرفت کرده و امیدوارم بتواند برای فینال به بهترین فرم خودش برسد.»

مصدومیت شوآمنی: «او شانس زیادی ندارد، اما حضورش منتفی هم نیست. پای او زیاد درد نمی‌کند.»

احتمال سست شدن تیم در روزهای پیش‌رو: «فکر نمی‌کنم. بعد از بازی با آلاوس به تیم 3 روز استراحت می‌دهم. تیم به آن نیاز دارد زیرا فصل سختی بود و سپس دو هفته خوب برای آماده شدن تا فینال خواهیم داشت.»

سخت‌ترین لحظه فصل: «تا اینجای لیگ ما فقط یک بازی را باخته‌ایم (اتلتیکو)، پس سخت‌ترین لحظه همان‌جا بود. از آن بازی متوجه شدم که چیزی باید تغییر کند. شکست به ما کمک کرد تا برخی از جنبه‌های دفاعی را تغییر دهیم.»

نظر شما