شناسهٔ خبر: 66638555 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

برتری مطلق نکونام در تقابل با ویسی

جواد نکونام موفق شده است که هر چهار تقابل قبلی خود با عبدالله ویسی را پیروز شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، استقلال و فولاد امروز در شرایطی به مصاف هم می‌روند که تقابل دو تیم، با یک نبرد دو نفره جذاب دیگر نیز همراه است، جایی که جواد نکونام و عبدالله ویسی که رقابت خاصی با یکدیگر دارند، روبروی هم قرار خواهند گرفت.

در ابتدای لیگ بیست و یکم بود که عبدالله ویسی به عنوان جانشین جواد نکونام در فولاد معرفی شد ولی در این تیم دوام زیادی نیاورد و پس از برکناری، مجددا جایش را به نکو داد.

2021391

این دو سرمربی در شرایطی امروز به مصاف هم می‌روند که پیش از این نیز در چهار مسابقه با هم روبرو شده‌اند و تمامی این دوئل‌ها با برتری سرمربی استقلال به پایان رسیده است.

نخستین بار در لیگ هجدهم بود که نکونام موفق شد با نساجی، از سد نفت مسجدسلیمانی عبور کند که هدایت آن برعهده عبدالله ویسی بود. علی اصغر عاشوری تک گل آن بازی را وارد دروازه حریف کرد.

پس از آن، نکونام با فولاد از سد سه تیم مختلف ویسی گذشت. او ابتدا و در لیگ نوزدهم، با تک گل حسین بیت سعید شاهین بوشهر را شکست داد. ویسی در نیم فصل دوم هدایت پیکان را برعهده گرفت که فولادی‌ها با گل‌های پاتوسی و شیمبا در برابر تک گل کوشکی 2 بر یک برنده شدند.

2021392

چهارمین و آخرین جدال این دو سرمربی نیز به هفته نخست لیگ امسال بازمی‌گردد که استقلال توانست در آبادان با سه گل از سد صنعت نفت عبور کند. حالا که ویسی هدایت فولاد را برعهده گرفته، او به مصاف نکونام می‌رود و باید دید که برنده جدال پنجم این دو سرمربی چه کسی خواهد بود.

نظر شما