شناسهٔ خبر: 66638442 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی: عزت و سربلندی ايران اسلامی مديون رهبری های حضرت امام خمينی (ره) است

استاندار خراسان جنوبی گفت: عزت و سربلندی ايران اسلامی، مديون رهبری های حضرت امام خمينی (ره) است. استاندار خراسان جنوبی گفت: عزت و سربلندی ايران اسلامی، مديون رهبری های حضرت امام خمينی (ره) است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا ازخراسان جنوبی؛ جواد قناعت عصر یکشنبه در ستاد استانی مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با توکل به خدا و به پشتوانه مردم ، در ایران نظامی بدون هیچ وابستگی به غرب و شرق را تشکیل داد. 

وی تصریح کرد: امروز كشور به بركت رهبری های امام راحل(ره)، رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و جانفشانی های شهدا و ايثارگران در اوج اقتدار قرار دارد.

استاندار تأکید کرد: رهبر كبير انقلاب، مشعل پر فروغ امت اسلامی است كه هرگز خاموش نمی شود و همواره چراغ هدايت انسان های آزادیخواه بوده و خواهد بود.

قناعت با اشاره به آثار بیانات حضرت امام(ره) و روشنگری هایی که در زمان حال به همراه دارد، بيان كرد: امام راحل(ره) به تمام آزاديخواهان جهان درس استكبار ستيزی، دين باوری، معنويت و اخلاق آموخت و اسلام واقعی را به مسلمانان آزاده معرفی كرد.

وی با تأکید بر اینکه این تکلیف ماست که با تعامل و همکاری بین همه دستگاه های اجرایی در سالگرد امام(ره) کار بزرگی انجام دهیم، اظهار داشت: در مراسم ارتحال حضرت امام(ره) باید با بهره گیری از همه ظرفیت های موجود سنگ تمام بگذاریم.

به گفته وی؛ باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که در برگزاری برنامه های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) شرمنده امام (ره) و شهدا نشویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم در این جلسه از سهمیه دو هزار نفری استان برای اعزام گروه های مختلف مردم به مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در تهران گفت و متذکر شد: در برنامه اعزام زائرین، اولویت با زائر اولی ها و جوانان و نوجوانان است.

طالبی با اشاره به برنامه های فرهنگی پیش بینی شده برای مسیر حرکت زائران ، تأکید کرد: برنامه های دستگاه های اجرای استان در این مناسبت باید در شأن و جایگاه امام (ره) باشد.

 

انتهای پیام

خبرنگار:مرضیه شهریاری

نظر شما