شناسهٔ خبر: 66638268 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

پیشرفته‌ترین دوربین مداربسته شیائومی با انبوهی از قابلیت‌های جذاب معرفی شد

صاحب‌خبر -

پیشرفته‌ترین دوربین مداربسته شیائومی با نام BW300 رونمایی شد. این یک دوربین امنیتی ضد آب با امکانات فراوان و شارژدهی ۱۸۰ روزه است.

شیائومی به تازگی دوربین امنیتی بی‌سیم BW300 را برای استفاده در فضای باز عرضه کرده است. پیشرفته‌ترین دوربین مداربسته شیائومی با بدنه‌ای مقاوم در برابر آب و گرد و غبار (گواهی IP67) و باتری قابل شارژ به بازار آمده است. همچنین امکان برقراری ارتباط صوتی دوطرفه را هم فراهم می‌کند.

باتری این دوربین امنیتی شیائومی ظرفیت ۴۹۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که با فرض ۱۰ بار فعال شدن در روز، تا ۱۸۰ روز استفاده مداوم را تضمین می‌کند. علاوه بر این، امکان اتصال پنل خورشیدی ۵ وات برای تأمین انرژی دائمی وجود دارد. با حذف اتصالات کابلی، کاربر می‌تواند دوربین را به‌راحتی در هر مکانی نصب کند.

پیشرفته‌ترین دوربین مداربسته شیائومی BW300 پیشرفته‌ترین دوربین مداربسته شیائومی BW300

دوربین BW300 تصویری با کیفیت ۳ مگاپیکسل و زاویه دید ۱۳۰ درجه ارائه می‌دهد. لنز این دوربین حتی در شرایط نوری ضعیف نیز تصاویری با کیفیت بالا ثبت می‌کند. دوربین از قابلیت دید در شب برخوردار بوده و می‌تواند هم با LED مادون قرمز و هم با LED معمولی کار کند. در هر دو حالت، امکان ضبط تصاویر رنگی وجود دارد.

دوربین امنیتی شیائومی BW300 امکان برقراری ارتباط صوتی دوطرفه را فراهم کرده و به راحتی با سیستم خانه هوشمند ادغام می‌شود. زمان عرضه رسمی این دوربین توسط شیائومی اعلام نشده است. با این حال، با توجه به لیست شدن آن در فروشگاه Gshopper و دریافت گواهینامه‌های مربوطه، به نظر می‌رسد عرضه آن به زودی انجام گیرد.

پیشرفته‌ترین دوربین مداربسته شیائومی BW300 پیشرفته‌ترین دوربین مداربسته شیائومی BW300

قیمت دوربین مداربسته شیائومی

قیمت دوربین امنیتی بی‌سیم شیائومی BW300 در فروشگاه Gshopper برابر با ۶۵ دلار است. لازم به ذکر است که Gshopper فروشگاه رسمی شیائومی نیست و مشخص نیست که آیا شیائومی به طور رسمی این دوربین را به بازارهای جهانی عرضه خواهد کرد یا خیر.

در گجت نیوز بخوانید:
دوربین امنیتی خانگی شیائومی با قدرت‌گیری از هوش مصنوعی و وضوح 4K رونمایی شد دوربین‌ های جدید راهنمایی رانندگی، داخل خودرو شما را می‌بینند آموزش تبدیل گوشی به دوربین مدار بسته (آی پی وب کم)

نظر شما