شناسهٔ خبر: 66638166 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بهره برداری از 100 طرح طی سال 1402 و هدفگذاری افتتاح 70 پروژه زیرساخت ورزشی طی سال ۱۴۰۳

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان ضمن اشاره به بهره برداری از 100 پروژه زیرساختی طی سال 1402، گفت: هدفگذاری افتتاح 70 پروژه زیرساخت ورزشی دیگر طی سال 1403 در دستور کار است. مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان ضمن اشاره به بهره برداری از 100 پروژه زیرساختی طی سال 1402، گفت: هدفگذاری افتتاح 70 پروژه زیرساخت ورزشی دیگر طی سال 1403 در دستور کار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، حمید بنی تمیم از جمله مدیران کل ورزش و جوانان موفق کشور است، این را به گواه رتبه بندی سال های حضورش از نگاه آماری وزارت ورزش و جوانان و سطح رضایت مندی ورزشکاران هیات های مختلف چه در شهر و چه در روستا می توان متوجه شد.

بنی تمیم پس از قبول خدمت و بازگشت به زادگاهش، با توجه به تجربه گرانقدر در وزارت ورزش و فدراسیون های مختلف به ویژه کشتی، در کنار تحصیلات مرتبط ورزشی عالیه توانست طی مدت کمی پس از انتصابش در سال 1400 شرایط نابسامان و نا امید کننده ورزش استان را با توجه به ظرفیت های موجود متحول کند.

شاید یکی از بهترین کارهای این مدیر ورزشی سر و سامان دادن به وضعیت واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی بود که تا پیش از این دچار بی توجه ایی، رکود و حتی انباش ضرر چند ده میلیارد تومانی شده بود، در این میان باز گرداندن چندین سالن اختصاصی ورزشی به هیات های مربوطه در سطح استان، بارقه امید را به دوستداران آن رشته های ورزشی تزریق کرد.

بنی تمیم در خصوص پروژه های سال 1402 به خبرنگار برنا در اهواز اظهار کرد: طی سال گذشته ۱۰۰ پروژه عمرانی ورزشی، تجهیز ۸۷ خانه ورزش روستایی، افتتاح فاز اول زمین ورزشی منطقه حصیرآباد اهواز، تجهیز هفت شهرستان به قایق و تجهیزهای نجات غریق و افتتاح ۵۰ زمین چمن مصنوعی در روستاها و مناطق محروم استان انجام شد.

او با بیان اینکه تامین اعتبار پروژه‌ها از دو منبع اعتبارهای استانی و نفت انجام شد، گفت: همچنین طی سال ۱۴۰۲ تامین اعتبار و احداث پنج خانه جوان در استان برای اولین مرتبه، افتتاح ورزشگاه شهید مجدیان دزفول بعد از ۲۱ سال، افتتاح استخر شهدای رامشیر بعد از ۱۲ سال، افتتاح سالن چندمنظوره حمیدیه بعد از ۱۲ سال، افتتاح سالن سه قلوی شهید سروندی اندیمشک، افتتاح سالن تمرینی رشته‌های رزمی شهرستان ایذه، افتتاح زمین چمن مصنوعی بزرگ ۱۶ هکتاری اهواز(شهید قربانی) و بازسازی و افتتاح استخر یادگار امام شهرستان شوش بعد از سال‌ها انجام شد.

مدیر کل اداره‌ ورزش و جوانان خوزستان در پایان ضمن اشاره به بهره‌برداری پروژه‌های شاخص خوزستان با درصد فیزیکی بالا طی سال ۱۴۰۳، افزود: پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری ۷۰ پروژه ورزشی از جمله زمین چمن ابعاد بزرگ بوارده جنوبی شهرستان آبادان، خانه‌ کشتی ایذه با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۵ درصد، استخر شهرستان‌های سوسنگرد، هندیجان و باغملک با پیشرفت فیزیکی ۷۵ تا ۸۵ درصد، هتل ورزش آبادان با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۵ درصد و سالن‌های ورزشی اندیمشک(کوی لور)، سالن ورزشی سقف کوتاه هویزه و سالن بدنسازی بستان با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد به بهره‌برداری برسند.

انتهای پیام/

نظر شما