شناسهٔ خبر: 66638091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

باران و تگرک بخش‌هایی از شمال خوزستان را فراگرفت+ فیلم

دزفول – ایرنا –ورود سامانه بارشی جدید، از ساعتی قبل موجب وقوع باران، تگرک و رعد و برق در بخش‌هایی از شمال خوزستان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ورود سامانه جدید بارشی علاوه بر آغاز بارش باران و وقوع تندباد لحظه ای در شهرهای شمالی خوزستان موجب بارش تگرک و رعد و برق در این مناطق شد.

علاوه بر آغاز بارندگی‌ها در دزفول، اندیمشک و شوش، گزارش‌هایی مبنی بر بارش تگرگ در شهر الوان شهرستان کرخه دریافت شده است.

بارندگی‌ها پراکنده و خفیف هستند

سرپرست اداره هواشناسی صفی آباد دزفول در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به آخرین الگوهای هواشناسی و تصاویر ماهواره گفت: فعالیت سامانه بارشی در خوزستان به صورت پراکنده و خفیف است و براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی انتظار می‌رود طی امروز این سامانه بارشی در اغلب نقاط استان به صورت پراکنده و نقطه‌ای سبب رگبار و رعدوبرق و وزش باد متوسط تا به طور نسبی شدید به همراه تندبادهای لحظه‌ای شود.

علیرضا رشنو افزود: فردا سه شنبه در بخش‌های شرقی و شمالی استان بارش‌ها به صورت پراکنده ادامه خواهد داشت و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در اغلب نقاط استان به ویژه بخش‌های شمال شرقی، شرقی، جنوب شرقی و جنوبی بارش های پراکنده مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه بارش‌های خفیفی در بخش‌های شمالی و شمالِ شرقی استان در روز جمعه دور از انتظار نیست، ادامه داد: شمال خلیج فارس نیز تا فردا مواج و متلاطم و طی امروز در برخی ساعات همراه با رگبار و رعدوبرق خواهد بود.

پروازهای فرودگاه‌ دزفول انجام شد

مدیر روابط عمومی فرودگاه دزفول نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از انجام پروازهای امروز این فرودگاه خبر داد و گفت: ۲ پرواز امروز فرودگاه دزفول از تهران به دزفول و برعکس بدون هیچگونه مشکلی انجام شد.

محمد بخشی با بیان اینکه ۱۵ پرواز هفتگی از طریق فرودگاه دزفول انجام می‌شود، افزود: روزانه ۲ پرواز از تهران به دزفول و از دزفول به تهران در فرودگاه دزفول انجام می‌شود که پروازهای امروز این فرودگاه بدون مشکل انجام شد.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام هواشناسی خوزستان در شبانه روز گذشته اهواز با ۴۳ و ایذه با ۱۶.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شده‌اند.

نظر شما