شناسهٔ خبر: 66637141 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

آموزش و پرورش خوزستان در جایگاه سوم به لحاظ اسکان مهمانان نوروزی

سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، خوزستان جایگاه سوم کشور در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان را کسب کرد.  

صاحب‌خبر -

آموزش و پرورش خوزستان در جایگاه سوم به لحاظ اسکان مهمانان نوروزی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، عبدالله حبیبی با اشاره به اعلام ارزیابی‌های وزارت آموزش و پرورش در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان، گفت: استان خوزستان جایگاه سوم کشور را در این طرح گسترده و مهم به دست آورد.  

وی با بیان اینکه ستاد اسکان مهمانان نوروزی امسال به صورت ویژه در خوزستان به فعالیت پرداخت، افزود: از ابتدای فعالیت ستاد‌های اسکان در تاریخ ۲۹ اسفند ماه سال گذشته، تعداد مدارس مجری اسکان مهمانان نوروزی  ۱۱۴۶ مدرسه و  تعداد کلاس‌ها ۵۴۹۷  کلاس تعیین گردیده بود که پس از پذیرش حجم قابل توجهی از مسافران این تعداد به ۱۳۶۱ مدرسه و کلاس‌ها به ۷۷۸۵ افزایش یافت.

حبیبی با اشاره به اینکه در بازدید‌های متعدد صورت گرفته از مناطق و نواحی مختلف استان، شاهد رضایت همکاران، مسافران و مهمانان بودیم، ادامه داد: بر اساس آمار‌های دریافتی از سامانه اسکان تعداد خانوار ۲۲ هزار و ۹۶ تعداد نفرات پذیرش شده ۱۲۷ هزار و ۵۸۰ و جمع تعداد نفر روز ۱۶۴ هزار و ۱۱۱ در کل دوره زمانی اسکان بوده است.

وی می‌گوید: افتتاح پایگاه مجهز رفاهی در اهواز از جمله اقدامات ویژه‌ای بود که در روز‌های پذیرش مسافران انجام گرفت.

نظر شما