شناسهٔ خبر: 66636936 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مانع احداث پل سریز در کهگیلویه و بویراحمد مرتفع شد

یاسوج -ایرنا-مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: معارض محلی به عنوان مهمترین مانع احداث پل سریز در محور ارتباطی یاسوج به سمیرم مرتفع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا, محمد راستا روز دوشنبه در حاشیه بازدید از این طرح در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:کابل فیبرنوری و لوله آب کشاورزی روستای سریز در محل کوله a۲ از جمله موانع ادامه ساخت این طرح بود که با همراهی و همکاری عوامل اثرگذار در این موضوع به تازگی مرتفع شده است.

وی تصریح کرد: هم اکنون در پنج جبهه کاری شامل حفاری شمع های کوله a۲، ساخت تیرهای بتنی، آرماتور بندی کوله a۱، تسطیح محل جدید ساخت تیرهای بتنی و جاده دسترسی به پایه p۳ در حال اجراست.

وی بیان کرد: پل سریز در محور یاسوج به سمیرم به‌ طول۱۵۴متر ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

راستا عنوان کرد: این طرح که در خروجی شهر یاسوج به سمت پاتاوه واقع شده، با اعتباری ۷۳۶ میلیارد ریال آغاز که با تعدیل پروژه و شرایط تورمی حدود یکهزار میلیارد ریال برای آن سرمایه گذاری می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمدخاطرنشان کرد: هم اکنون بخش حفاری و اجرای شمع های پل حدود ۷۰درصد ، مرحله ساخت تیرهای بتنی حدود ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: تکمیل این پروژه مهم موجب تسهیل رفت و آمد در ورودی و خروجی شهر یاسوج و همچنین روانی ترافیک در این محور شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآورشد: این پل در واقع محل اتصال راه‌های مرکز استان به استان های خوزستان و اصفهان محسوب می‌شود که با هدف روان شدن ترافیک و کاهش سوانح رانندگی در این محور احداث می شود .


نظر شما