شناسهٔ خبر: 66636450 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۱۵ ایرانی مقیم خارج در طرح حامیان اکرام قزوین مشارکت دارند

قزوین - ایرنا - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین از مشارکت ۱۱۵ ایرانی مقیم خارج در طرح اکرام استان با هدف حمایت معنوی از فرزندان ایتام خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین، همت امانی روز دوشنبه اظهار کرد: طرح ایتام و محسنین کمیته امداد فقط مختص خیران و نیکوکاران داخل کشور نیست بلکه خیرین خارج از کشور نیز با استقبال خوبی در این طرح شرکت کردند.

وی ادامه داد: در سال گذشته حامیان خارج از کشور در مجموع کمک‌های نقدی و غیر نقدی ۱۸ میلیارد ریال به ایتام مساعدت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۸ رشد داشت.

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) قزوین بیان کرد: سال گذشته با مشارکت حامیان طرح اکرام که در خارج از کشور هستند، پنج مسکن مددجویی برای ایتام تحت حمایت احداث و تحویل این خانواده‌ها شد.

این مسوول خاطرنشان کرد: مردم خیر و نیکوکار استان قزوین می توانند از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد به صورت حضوری و به صورت غیر حضوری از طریق سامانه ekram.emdad.ir و یا ارسال عدد یک به سر شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۸ در طرح اکرام شرکت کنند.

نظر شما