شناسهٔ خبر: 66636204 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سید ابراهیم هاشم ورزی، سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش درحکمی سید ابراهیم هاشم ورزی را به عنوان سرپرست روابط عمومی و اموربین الملل منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی واموربین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، دراین حکم از سوی رحیم سرهنگی آمده است:

خدمت گذاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصت مغتنم و نعمت بزرگی است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطا نموده است، لذا نظر به موجب این حکم به عنوان "سرپرست مدیریت روابط عمومی وامور بین الملل" سازمان منطقه آزاد کیش منصوب می شوید.

در ادامه، حدیث شریف سید و سالار شهیدان اباعبدالله (ع) را یاد آور می شوم که فرمودند: "بدانید نیازمندی های مردم به سوی شما از نعمت های الهی است؛ پس از این نعمت ها خسته نشوید". لذا امید است فرصت خدمتگزاری به کیشوندان عزیز را ارج نهاده و با تمام توان در راستای سیاست های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم اهتمام ورزید.

گفتنی است هاشم‌ ورزی که پیش از این مدیریت روابط عمومی وارتباطات دانشگاه صنعتی شریف را برعهده داشته، دانش آموخته مدیریت اجرایی (گرایش استراتژیک) از دانشگاه تهران است و در حال حاضر مشغول اتمام پایان نامه دکتری در رشته مدیریت راهبردی فرهنگی است.

برخی سوابق اجرایی وی، عضویت درشورای عالی اطلاع رسانی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، مدیر روابط عمومی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، معاون آموزشی پژوهشی سازمان دانشجویان ایران، معاون فرهنگی دانشجویی موسسه آموزش عالی علمی کاربردی، معاون اداره کل فرهنگی وزارت بهداشت و مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

لازم به ذکر است پیش از این مهدی خانعلی زاده، دانش آموخته دکترای روابط بین الملل عهده دار این سمت بود.

 

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما