شناسهٔ خبر: 66636111 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدیر روابط عمومی باشگاه گیتی پسند: سپاهان حکم پدر هندبال کشور را دارد

مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل باشگاه گیتی‌پسند، گفت: رابطه دوستانه‌ای با باشگاه سپاهان داریم و تنها در رشته هندبال آن‌هم در زمین مسابقه با هم رقیب هستیم. مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل باشگاه گیتی‌پسند، گفت: رابطه دوستانه‌ای با باشگاه سپاهان داریم و تنها در رشته هندبال آن‌هم در زمین مسابقه با هم رقیب هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، جواد شریف مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل باشگاه گیتی‌پسند درخصوص رقابت این باشگاه و سپاهان در لیگ برتر هندبال برای کسب مقام سوم، اظهارکرد: بسیار ناراحتیم که تیم ریشه‌داری همچون سپاهان و تیم جوانی همچون گیتی‌پسند در قطب اول هندبال ایران یعنی اصفهان برای کسب عنوان سومی در لیگ برتر تلاش می کنند.

 

وی افزود: به‌شخصه آرزو داشتم مسابقه این دو تیم برای کسب عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی باشد، سپاهان حکم پدر خانواده رشته هندبال را دارد و ما به‌عنوان فرزندان کوچک‌تر احترام این باشگاه خوب اصفهانی را داریم و خواهیم داشت. امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای رقم بخورد که در سال‌های آینده هیچ تیمی در ایران حریف گیتی‌پسند و سپاهان در لیگ برتر هندبال نشوند و قهرمانی بین این دو باشگاه به‌عنوان نمایندگان اصفهان تقسیم شود.

 

شریف خاطرنشان کرد: رابطه دوستانه‌ای با باشگاه سپاهان داریم و تنها در رشته هندبال آن‌هم در زمین مسابقه با هم رقیب هستیم. شاید روی سکوها و حتی در بین مدیران و مسئولین طرفدار نیز هستیم؛ اما امیدوارم نتیجه در زمین مسابقه رقم بخورد و تیم شایسته پیروز دیدار باشد. 

 

وی در رابطه با تیم هندبال گیتی‌پسند و شرایط حضور در لیگ برتر آینده گفت: خوشبختانه در دو فصل گذشته حضور گیتی‌پسند در لیگ برتر هندبال شاهد برآورده کردن انتظارات از تیم خود بودیم، اما نقطه تاریک رشته هندبال تعطیلات مکرر در این رشته بود که به نظر فدراسیون هندبال با تعامل با باشگاه‌ها و مشورت گرفتن از اهالی این رشته می‌توانست بهتر مدیریت کند.

 

مدیر روابط‌عمومی باشگاه گیتی‌‌‌پسند در پایان گفت: در رابطه با شرایط حضور در فصل آینده و سیاست‌گذاری برای فصل بعد منتظر ابلاغ هیئت‌مدیره گیتی‌پسند هستیم تا براساس آن برنامه‌ریزی کنیم. گیتی‌پسند بخش خصوصی است و شاید تصمیم بگیرد ده‌ها برابر تیم‌های مدعی در این رشته سرمایه‌گذاری کند اما این مجموعه با سیاست خاص خود و مشورت گرفتن از اهالی فن در مجموعه‌ای سرمایه‌گذاری و ادامه فعالیت می‌دهد.

انتهای پیام 

نظر شما