شناسهٔ خبر: 66635959 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزیدگان استانی مسابقه هوش مصنوعی در سنندج معرفی شدند+فیلم

سنندج-ایرنا- برگزیدگان استانی مسابقه هوش مصنوعی روز دوشنبه در مراسمی با عنوان جشن گولان در سنندج معرفی و تجلیل شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، جشن گولان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و با همکاری موسسه فرهنگی اندازیار هوشمند روز دوشنبه در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به عنوان این برنامه اظهار کرد: جشن گولان در راستای گرامیداشت اردیبهشت معطر سالروز سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب به کردستان در سال ۱۳۸۸ و روز دختر و تجلیل از برگزیدگان مسابقه هوش مصنوعی و رسانه های دیجیتال برگزار شده است.

محمود رستم پور اضافه کرد: تعداد زیادی از پروژه هایی که در سفر معظم له در بخش های مختلف مصوب شدند به نتیجه رسیدند و مردم از برکات آنها بهره مند شدند.

وی با اشاره به این در این مراسم نفرات برتر نخستین مسابقه هوش مصنوعی و رسانه های دیجیتال معرفی می شوند، افزود: ۲۱ اردیبهشت از سال ۸۵ توسط شورای انقلاب فرهنگی در تقویم کشور به نام روز ملی دختر ثبت شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: زنان نه تنها نیمی از جمعیت کشور را تشکیل داده اند بلکه نیمی دیگر را هم پرورش می دهند.

رستم پور با بیان اینکه شیوه های تربیتی و آموزشی از سوی این قشر مهم به آینده سازان این مرز و بوم منتقل می شود، گفت: پیامبر اکرم(ص) فرمودند در خانه‌ای که دختر هست همیشه مهر و برکت در آن جریان دارد و دختران یاوران روزهای سخت برای خانواده هایشان هستند و این نشان دهنده اهمیت جایگاه دختران در خانواده است.

مدیر موسسه اندازیار هوشمند در این مراسم با اشاره به اینکه در حوزه رسانه های دیجیتال در حال فعالیت هستیم، اظهار کرد: شرایطی برای تعامل بیشتر با فعالان حوزه رسانه های دیجیتال فراهم کرده ایم.

سروه گرجی پور با بیان اینکه هوش مصنوعی توانایی تسهیل و ارتقای فعالیت افراد و گروه ها را دارد، بیان کرد: افرادی که در حوزه فضای مجازی کار می کنند هوش مصنوعی در تولید محتوا می تواند کمک بسیاری به آنها کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان هم در این مراسم اظهار کرد: در هیچ دین و آیینی هم چون اسلام زنان و دختران دارای ارزش و اهمیت نیست و این دین الهی برای این قشر عزت و جایگاه والایی قائل است.

حجت الاسلام سید محمد سادات ادامه داد: در عصری زندگی میکنم که تکنولوژی به سرعت در حال رشد و پیشرفت است و تنها راهکار در این عصر یادگیری و آموزش به روز با حفظ فرهنگ هستیم.

در بخش نوجوان مسابقه هوش مصنوعی ویام کیان و پریا رضوی موفق به کسب رتبه های برتر شدند.

در بخش جوان هوش مصنوعی هن دیبا خوشبخت رتبه برتر را کسب کرد و در بخش امید این مسابقه هم زریان کاظمی، افشین مرادی و حامد گودرزی رتبه های برتر را از آن خود کردند.

در پایان هم از جمعی از دختران فعال در حوزه های فرهنگی و هنری با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

نظر شما