شناسهٔ خبر: 66635586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار ساوه:

اعزام ۲ هزار ساوجی به مرقد مطهر امام راحل برنامه ریزی شده است

ساوه - ایرنا - فرماندار ویژه ساوه گفت: ۲ هزار نفر از مردم این شهرستان به مناسبت ۱۴ خرداد به مرقد مطهر حضرت امام خمینی(ره) اعزام می شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی الیاسی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی گرامیداشت ستاد ارتحال حضرت امام اظهار کرد: روزهای ۱۴ و ۱۵ خرداد سالگرد ارتحال امام راحل و قیام خونین ۱۵ خرداد فرصتی برای تبیین راهبردهای رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران است.

وی اضافه کرد: در چند سال گذشته برنامه ریزی های ارزنده ای در این شهرستان انجام شده و امسال نیز در تلاش هستیم در کنار اعزام ۲ هزار نفر از ساوجی ها به مرقد مطهر امام راحل، رویدادهای فرهنگی و اجتماعی متعددی در شهر و روستاهای این شهرستان انجام شود.

وی یادآور شد: لازم است تمام کارگزاران در برگزاری رویدادهای این مناسبت ها همکاری لازم را داشته باشند چراکه تمام دستاوردهای امروز انقلاب اسلامی نشات گرفته از تفکرات امام راحل است که با اتکا به آن نهضت انقلاب اسلامی ایران را پایه گذاری کرد.

فرمانده سپاه ساوه ناحیه ساوه هم در این آیین گفت: اگر امروز سازمان ملل فلسطین را به عنوان عضو ثابت انتخاب و رژیم صهیونیستی محکوم می کند یا اقداماتی اجتماعی از جمله تظاهرات دانشجویان جهان علیه اسراییل در دنیا برگزار می شود نشات گرفته از تفکراتی است ‌که در ایران از سوی امام راحل با تشکیل نهضت انقلاب اسلامی شگل گرفت و با عملیات وعده صادق ادامه پیدا کرد.

سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی یادآور شد: آرمان های امام راحل تا به امروز بدون هیچ سلاحی به جامعه جهانی صادر شده تا امروز به جایی برسیم که جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در معادلات جهانی ایفا کند.

وی حضور در رویدادهایی همچون آیین ارتحال و سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد و برگزاری با شکوه آنها را یک مانور قدرت برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه همچنین امسال اعزام کاروان راهیان نور یکی از اولویت های دستگاه های فرهنگی امسال است افزود: در سال گذشته سه هزار و ۶۰۰ نفر روز از این شهرستان در قالب بسیح اقشار و دانش آموزان به راهیان نور اعزام شده اند و امسال نیز همین تعداد اعزام خواهند شد.

نظر شما