شناسهٔ خبر: 66635053 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

به مناسبت دهه کرامت

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی

خبرگزاری صدا و سیما

طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی به مناسبت دهه کرامت اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی خراسان جنوبی
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان گفت: طرح عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی استان همزمان با سراسر کشور در دهه کرامت از ۲۲ اردیبهشت آغاز شده و تا ۳۱ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

محمود حاجی با بیان اینکه محیط کتابخانه‌های استان به مناسبت دهه کرامت همزمان با سراسر کشور آذین بندی و شاداب سازی شده است افزود: در دهه کرامت برگزاری مسابقات کتابخوانی با موضوع دهه کرامت و اجرای اقدامات هم افزا با ستاد دهه کرامت برای برگزاری جشن‌های دخترانه در کتابخانه‌های عمومی استان را در دستور کار قرار داده ایم.

وی گفت: در دهه‌ی کرامت همچنین برگزاری مشاوره‌های تخصصی ویژه بانوان و دختران در قالب کارگاه‌های آموزشی، نشست‌های ادبی، مدح و شعرخوانی، گفتگو، نقالی، مشاعره و ... با موضوع زیارت، کرامت، خواهری و برادری، امام رضا علیه‌السلام، حضرت معصومه سلام الله علیها، عفاف و حجاب، برپایی میز خدمت در درح و کلنگ زنی زمین کتابخانه در شهر گزیک، نشست‌های کتابخوان و معرفی کتاب با موضوع حضرت معصومه (س) و امام رضا علیه السلام و برگزاری سفیر کتاب در شهرستان بشرویه از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در بخش کتابخانه‌های استان است.

نظر شما