شناسهٔ خبر: 66634935 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

در نمایشگاه بین‌المللی کتاب

15 اثر انتشارات مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) رونمایی می‌شود 

تازه‌های نشر مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) امروز در نمایشگاه بین‌المللی کتاب رونمایی می‌شود. این آثار شامل  15 اثر مکتوب به 9 زبان آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، روسی، فرانسوی، سواحیلی، رواندایی، فولانی و هوسایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا، تازه‌های نشر مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) امروز، 24 اردیبهشت در نمایشگاه بین‌المللی کتاب رونمایی می‌شود. انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) از دو کتاب گویا به زبان اسپانیولی و  15 اثر خود در حوزه زبان‌های اروپایی و آفریقایی که به‌تازگی به زیور طبع آراسته شده است در سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌کند.
 
مدیرکل خدمات فرهنگی و انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اعلام این خبر گفت: این مراسم با سخنرانی آیت‌الله رمضانی، دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت امروز، دوشنبه ساعت 16 الی 18 در مصلی بزرگ تهران، شبستان حضرت امام خمینی(ره)، بخش ناشران بین‌الملل برگزار می‌شود.
 
بهبهانی‌پور افزود: انتشارات مجمع جهانی اهل بیت(ع)، یکی از ناشران پیشگام در عرصه  تولید کتاب صوتی در حوزه معارف اهل‌ بیت(ع) به زبان‌های مختلف است که اواخر سال گذشته، دو کتاب صوتی به زبان اسپانیولی با عنوان «جوانان نمونه صدر اسلام» اثر محمدعلی چنارانی، ترجمه مارتا گلزار و رحمت‌الله گلزار و گویندگی سهیل اسعد؛ و همچنین کتاب «الگوی کامل»(نگاهی به سیره اخلاقی پیامبر مکرم اسلام) اثر همت سهرابپور، ترجمه مارتا گلزار و رحمت‌الله گلزار و با گویندگی عبدالحکیم آگیلار را تولید کرده است که در مراسم مذکور رونمایی خواهد شد.
 
وی در پایان گفت: 15 اثر مکتوبی که امروز از آن رونمایی خواهد شد به 9 زبان آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، روسی، فرانسوی، سواحیلی، رواندایی، فولانی و هوسایی ترجمه و منتشر شده است.
انتهای پیام

نظر شما