شناسهٔ خبر: 66634357 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نخستین رویداد تخصصی و تحول آفرین دانشجویی در هفته کوچینگ ایران

نخستین رویداد تخصصی و تحول آفرین دانشجویی در هفته کوچینگ ایران در دانشگاه علمی کاربردی در حال برگزاری است.

صاحب‌خبر -

اولین رویداد تخصصی و تحول آفرین دانشجویی در هفته کوچینگ ایران
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دانشجویان رشته جدید و بروز کوچینگ در دانشگاه علمی کاربردی واحد ۴۶ از بیست و سوم تا بیست و هفتم اردیبهشت ۱۴۰۳ میزبان اساتید نامی و بین‌المللی کوچینگ ایران و سایردانشجویان این دانشگاه هستند.

در این ۵ روز سلسله کارگاه‌ها و همایش‌های تخصصی کوچینگ و برنامه‌های گوناگون و گسترده‌ای، برای بیش از ۵۰۰ شرکت کننده، تدارک دیده شده است.

این اولین بار است که یک رویداد در حوزه کوچینگ به صورت رسمی زیر نظر وزارت علوم و تحقیقات به صورت کاملا علمی و تخصصی با حمایت ریاست محترم دانشگاه سرکارخانم دکتر تقی پور و سایر اساتید این دانشگاه برگزار می‌گردد و بدون شک نقطه عطف مهمی در توسعه پایدار فرهنگ کوچینگ و این حرفه‌ی نوپا در ایران خواهد بود.

 تیم اجرایی این رویداد امیدوارست که بتواند نقش موثری در طراحی چشم‌اندازی روشن و امیدوارکننده برای آینده این سرزمین داشته باشد 

این رویداد که همزمان با هفته بین المللی کوچینگ در جهان برگزار می‌گردد شامل موضوعات و کارگاه‌هایی ازجمله معلم در نقش کوچ، نقش کوچینگ در سرمایه‌های اجتماعی .... تحلیل فیلم، ارائه جلسات کوچینگ و برگزاری کافه کوچینگ در محل دانشگاه است.

نظر شما