شناسهٔ خبر: 66633701 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندهان ارشد رژیم اسرائیل خواهان توافق همه جانبه با حماس شدند

فرماندهان ارشد نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از کابینه نخست‌وزیر این رژیم خواستند که به توافق آتش‌بس همه‌جانبه با حماس دست پیدا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، فرماندهان ارشد نظامی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی از نتانیاهو خواستند که به یک توافق همه‌جانبه برای آتش‌بس در نوار غزه و مرزهای شمالی فلسطین اشغالی با حزب‌الله لبنان و بازگرداندن اسیران از نوار غزه دست پیدا کند.

آن‌ها به نتانیاهو توصیه کردند که حتی به قیمت زنده ماندن «یحیی السنوار» رئیس جنبش حماس در نوار غزه، این توافق را امضا کند.

شرط‌های حماس را بپذیرید

دان حالوتس، رئیس پیشین ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی نیز درباره سردرگمی نظامیان صهیونیست در نوار غزه گفت: نظامیان ما به خاطر اینکه هیچ هدف مشخصی در جنگ نداریم، در نوار غزه و مرزهای لبنان بیهوده کشته می‌شوند.

وی با اذعان به شکست رژیم صهیونیستی از مقاومت فلسطین افزود: تنها صحنه‌ای که از این جنگ در تاریخ (رژیم جعلی) اسرائیل نقش خواهد بست، شکست هفتم اکتبر ۲۰۲۳ (پانزدهم مهر ۱۴۰۳) از مقاومت فلسطین است.

وی از کابینه نتانیاهو خواست با پذیرش شروط حماس، ۱۳۲ اسیر صهیونیست را از نوار غزه آزاد کند.

فاجعه در شمال فلسطین اشغالی

رسانه‌های رژیم اسرائیل همچنین درباره اوضاع در نبرد حزب‌الله و رژیم صهیونیستی شمال فلسطین اشغالی اعلام کردند که این رژیم با یک فاجعه واقعی روبه‌رو است.

این رسانه‌ها افزودند: برای نخستین‌بار در تاریخ (رژیم جعلی) اسرائیل، کابینه به‌طور کامل، مناطق شمال و هم‌مرز با لبنان و مناطق جنوب و هم‌مرز با نوار غزه را بی‌دفاع رها کرده است.

دفنا لئیل، گزارشگر سیاسی شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی از کابینه نتانیاهو خواست که با تغییر اولویت‌های نظامی، به حل مشکل در مرزهای لبنان بپردازد، زیرا اوضاع در این منطقه به سرعت در حال بحرانی شدن است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از یک افسر ارشد در ارتش این رژیم اعلام کردند که «حزب الله در حال نابود کردن هوشیاری و آمادگی اسرائیل است و ما نشسته‌ایم و فقط صحبت می‌کنیم.

اظهارات این افسر صهیونیست در راستای تحلیل‌ها و اظهاراتی است که روزانه در رسانه‌های رژیم صهیونیستی درباره ناامیدی صهیونیست‌ها از عملکرد ارتش در مقابله با حزب‌الله در جبهه شمالی و توانایی مقاومت در به دست گرفتن کنترل اوضاع و ترسیم واقعیت میدانی جدیدی در این جبهه، منتشر می‌شود.

نظر شما