شناسهٔ خبر: 66633432 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

بهترین مارک روغن زیتون خارجی در ایران (ایتالیایی، اسپانیایی)

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بهترین مارک روغن زیتون خارجی

روغن زیتون یکی از مهم‌ترین محصولاتی به شمار می‌آید که نقش مهمی بر روی سلامتی ما دارد. امروزه مارک‌های ایرانی و خارجی بسیار زیادی در دسترس شما قرار گرفته است تا بتوانید بر حسب نیازتان آن‌ها را خریداری کنید. برای یافتن بهترین مارک روغن زیتون خارجی در ایران لازم به مواردی همچون اعتبار برند، کیفیت محصولات و همچنین نظرات سایر افراد در مورد هر یک از شرکت‌های فعال در این زمینه دقت کنیم. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را در این زمینه به شما عزیزان ارائه دهیم.

بهترین مارک روغن زیتون خارجی در ایران

لاتارمارکو، کریستال، ایتالیکو، پائولو، سالبورا و... از جمله مهم‌ترین برندهای خارجی تولیدکنندۀ زیتون به شمار می‌آیند که در کشورمان می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت. این شرکت‌ها توانسته‌اند با تکیه بر اهداف مشخص به محبوبیت بالایی دست یابند و محصولات خود را به سراسر جهان صادر کنند. در این بخش هر یک از آن‌ها را به‌صورت جداگانه مورد بررسی خواهیم کرد.

1-روغن زیتون لاتامارکو

اولین گزینه‌ای که به‌عنوان بهترین مارک روغن زیتون خارجی در ایران در نظر گرفته می‌شود، لاتامارکو نام دارد. این شرکت در کشور ترکیه قرار گرفته است و از سال‌ها پیش به تولید انواع مختلفی از روغن زیتون می‌پردازد. مهم‌ترین شاخصۀ لاتامارکو را می‌‌توان تنوع محصولات آن دانست به نحوی که تقریباً برای هر سلیقه‌‌ای یک روغن زیتون خوشمزه را به بازار عرضه کرده است.

نکتۀ جالب در مورد این برند آن است که باغ‌های اختصاصی خود را در سراسر کشور ترکیه دارد. این موضوع باعث می‌شود تا کلیۀ زیتون‌های به کار گرفته شده جهت تولید روغن از بالاترین کیفیت ممکن برخوردار باشند که خود یک مزیت فوق‌العاده به شمار می‌رود. به‌کارگیری دستگاه‌های جدید و همچنین روند اتوماتیک بسته‌بندی نیز از جمله ویژگی‌های مثبت مربوط به این شرکت تولید روغن زیتون است که نمی‌توان به آن‌ها اشاره‌ای نکرد.

2-روغن زیتون کریستال ترکیه

اگر به دنبال بهترین مارک روغن زیتون ترکیه ای هستید، می‌توانید به سراغ برند کریستال بروید. این شرکت در بین ایرانیان از محبوبیت قابل‌توجهی دارد و از زمان فعالیت خود تا کنون، رتبه‌های بسیار مناسبی را در جشنواره‌های جهان به دست آورده است. دلیل اصلی چنین موضوعی را می‌توان به توجه فراوان به کیفیت روغن‌های تولیدی و همچنین بهره‌گیری از کارشناسان متخصص ارتباط داد. این امر آن را به بهترین مارک روغن زیتون خارجی در ایران تبدیل کرده است.

روغن زیتون کریستال

روغن زیتون کریستال ترکیه نیز در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شود تا هر کاربر بتواند بر حسب نیاز خود نسبت به خریداری آن‌ها اقدام کند. ترکیب زیتون‌های دست‌چین‌شده در کنار رعایت استانداردهای بین‌المللی،‌ برند کریستال را بیش‌ازپیش توسعه داده است. محصولات «بکر» این شرکت طعمی شگفت‌انگیز دارند به نحوی که حتی با یک‌بار امتحان کردن،‌ عاشقشان می‌شوید.

در میان مارک های بهترین روغن زیتون خارجی در ایران، روغن کریستال سال ها است که جای خود را بین ایرانیان پیدا کرده است. طعم عالی با کیفیت بی نظیر برای پخت و پز  به صورت گرم یا سرد سبب شده تا انتخاب بسیاری از افرادی که به دنبال روغن زیتون مناسب می گردند کریستال باشد.

3- روغن زیتون ایتالیکو

بهترین مارک روغن زیتون ایتالیایی را می‌توان ایتالیکو دانست. البته برندهای بزرگ‌تری نیز در این کشور مشغول به کار هستند، اما محصولات آن‌ها معمولاً به ایران وارد نمی‌شود. هیچ کسی نمی‌تواند خوشمزگی زیتون‌های را که در باغ‌های ایتالیایی پرورش یافته‌اند انکار کند. این کشور هم‌اکنون یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان زیتون و فراورده‌های متشکل از آن است.

ایتالیکو از جمله شرکت‌هایی به شمار می‌آيد که از گذشته تا کنون تحت نظر یک خانواده به فعالیت خود ادامه داده است. در واقع دستور تهیۀ روغن زیتون‌های مربوط به این مارک از گذشته تا کنون دست به دست منتقل شده و حالا در اختیار مدیران کنونی برند ایتالیکو قرار گرفته است. این برند آن‌قدر به حفظ کیفیت محصولات تولیدی‌اش متعهد است که حتی کوچک‌ترین نقص و ایرادی را در روغن زیتون‌های مختلف خود نمی‌پذیرد؛ به همین دلیل بهترین مارک روغن زیتون خارجی در ایران شناخته می‌شود.

4-روغن زیتون پائولو

برای پیدا کردن بهترین مارک روغن زیتون اسپانیایی می‌توان شرکت پائولو را در نظر گرفت. اگر از افرادی باشید که به‌وفور از روغن‌ زیتو‌ن‌های خارجی استفاده می‌کنند، حتماً نام این برند به‌خصوص را بارها شنیده‌اید. شرکت پائولو نیز دارای باغ‌های اختصاصی خود است که در آن‌ها زیتون‌های مختلفی را پرورش می‌دهد. ارگانیک بودن محصولات این برند از جمله مزایای مهم آن به شمار می‌آيد.

پائولو شناخته‌ شده‌ترین مارک روغن زیتون اسپانیایی در ایران است. تقریباً به هر فروشگاهی که سر بزنید، می‌توانید این مارک را برای خرید پیدا کنید. روغن زیتون‌های پائولو در دو نوع تصفیه شده و فرابکر تولید می‌شوند. از نوع فرابکر این روغن برای مصرف روزانه و پخت و پزهای با دمای پایین می‌توانید استفاده کنید؛ اما برای آشپزی در دمای بالا بهتر است روغن زیتون تصفیه‌ شده را به کار ببرید.

روغن زیتون پائولو با برخورداری از پرسنل آموزش‌دیده تلاش دارد تا سهم خود را در بازار جهانی افزایش دهد. به همین جهت، به موضوعاتی همچون بسته‌بندی جذاب توجه فراوانی دارد. محصولات این شرکت طعم خوشی دارند و حتی بوی آن‌ها نیز با گزینه‌های مشابه قابل مقایسه نیست. با روغن زیتون پائولو می‌توانید بهترین مزه‌ها را در اختیار داشته باشید.

5- روغن زیتون سالبورا

برخی از افراد بهترین مارک روغن زیتون خارجی در ایران را سالبورا می‌دانند. رعایت استانداردهای جهانی در کنار بسته‌بندی جذاب و همچنین به‌کارگیری فرمولاسیون اختصاصی، این شرکت را به بالاترین سطوح کیفی رسانده است. روغن زیتون سالبورا چندین سال است که در رتبه‌های برتر قرار می‌گیرد.

در کلیۀ محصولات این شرکت تنها از زیتون‌هایی استفاده می‌شود که بدون هیچ‌گونه سموم شیمیایی رشد کرده‌اند. طبیعی بودن این زیتون‌ها، خیال شما را از سالم بودن روغن به‌دست‌آمده از آن‌ها راحت می‌کند. طعم خوش روغن‌های تولیدشده توسط این شرکت برای مدت‌ها در دهان شما باقی می‌ماند و عطر بی‌نظیر آن‌ها را هیچ‌گاه فراموش نخواهید کرد؛ بنابراین اگر دوست دارید به سراغ برندهای خارجی تولید روغن زیتون بروید، سالبورا نیز یک گزینۀ قابل‌توجه برای شما به شمار می‌رود.

6-روغن زیتون سابروسو

سابرسورو بهترین مارک روغن زیتون خارجی در ایران است که منشأ آن به اسپانیا بازمی‌گردد. البته این شرکت در سایر کشورهای اروپایی نیز چند شعبه دارد. روغن زیتون‌های ساخت این برند در قوطی‌های خاصی ارائه می‌شوند که در واقع یک نوع شناسه یا علامت برای سابروسو نیز به شمار می‌روند. این روغن زیتون‌ها به نحوی تولید می‌شوند که برای مدت‌زمان بسیار طولانی قابل بهره‌برداری باشند.

اسپانیا بزرگترین تولیدکننده زیتون دنیاست. به همین واسطه بیشترین روغن زیتون دنیا را نیز تولید می‌کند. مزارع زیتون اسپانیا کیفیت بالایی دارند که باعث شده تا روغن زیتون آن هم بالاترین کیفیت را در بازار داشته باشد.

روغن زیتون سابروسو از گذشته تاکنون بر روی مرغوبیت محصولات خود تأکید داشته و می‌توان گفت که موفقیت‌های بسیار خوبی را در این زمینه به دست آورده است. این شرکت به بزرگی سایر برندهایی که از آن‌ها یاد کردیم نیست، اما برخورداری از سابقۀ قابل‌توجه و تمرکز بر روی روغن زیتون‌های اصیل و بکر موجب شده است تا به اولویت اصلی بسیاری از خریداران تبدیل شود.

7-روغن زیتون سلنا

یکی دیگر از برندهای اسپانیایی که بهترین مارک روغن زیتون خارجی در ایران در نظر گرفته می‌شود، سلنا نام دارد. این برند بخش بزرگی از بازار کشور اسپانیا را در اختیار دارد و بخشی از محصولات خود را به سایر نقاط جهان صادر می‌کند. روغن زیتون‌های این برند در ظرفیت‌های مختلفی عرضه می‌شود و تمامی گواهینامه‌های بهداشتی بین‌المللی را کسب کرده است.

به‌منظور ساخت محصولات این شرکت از باغات زیتون بسیار بزرگی استفاده می‌شود که به‌صورت بیست و چهارساعته تحت نظر کارشناسان حرفه‌ای هستند. با خریداری روغن زیتون سلنا می‌‌توانید مطمئن باشید طعم بی‌نظیری را تجربه خواهید کرد. قیمت محصولات این شرکت بسیار مناسب است به نحوی که اکثر افراد می‌توانند آن‌ها را به‌راحتی خریداری کنند. طبیعتاً چنین موضوعی یک مزیت عالی به شمار می‌رود.

بهترین روغن زیتون در کل ایران

روغن زیتون دلفین

به‌راستی نمی‌توان تنها از یک شرکت به‌عنوان بهترین مارک روغن زیتون خارجی در ایران یاد کرد. در کنار برندهای خارجی، شما می‌‌توانید از روغن زیتون‌ دلفین نیز استفاده کنید. شرکت «صنایع غذایی دلفین» با سال‌ها تجربه در زمینۀ محصولات مختلف مرتبط با زیتون توانسته است به جایگاه رفیعی در این زمینه دست یابد. اگر قصد دارید مرغوب‌ترین روغن زیتون در کل ایران را در اختیار داشته باشید،‌ توصیه می‌کنیم که حتماً از فراورده‌های صنایع غذایی دلفین بهره ببرید.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما