شناسهٔ خبر: 66633078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل پزشکی قانونی اردبیل:

کمبود اعتبار و نیروی انسانی پزشکی قانونی را رنج می دهد

اردبیل - مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل گفت: کمبود اعتبارات تخصیصی و نبود نیروی انسانی کافی پزشکی قانونی اردبیل را رنج می دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نگار خوشنویس صبح دوشنبه در نشست با منتخب مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی در محل پزشکی قانونی استان اردبیل اظهار کرد: وضعیت خدمات رسانی در پزشکی قانونی اردبیل به رغم کمبود نیروی انسانی مطلوب است.

وی با تاکید بر نیاز استان به جذب نیروی کار خاطرنشان کرد: وضعیت اعتبار تخصیص یافته به مرکز پزشکی قانونی مشگین شهر مطلوب نیست که نیاز داریم علاوه بر مشگین شهر در تمامی شهرستان ها افزایش بودجه و تامین نیروی انسانی مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اردبیل نیاز به جهش افزایش بودجه و نیروی انسانی متخصص را در این مجموعه یادآور شد و بیان کرد: با توجه به تعدد پرونده ها در پزشکی قانونی ما نیاز به نیروهای متخصص در تمامی حوزه های پزشکی قانونی داریم تا بتوانیم شاهد خدمات رسانی مطلوب و به موقع به مراجعین باشیم.

در این جلسه منتخب مردم مشگین شهر در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به سختی و حساسیت بالای شغل در پزشکی قانونی اظهار کرد: اهمیت شغل شما بر کسی پوشیده نیست و فشارکاری و حجم مراجعات در پزشکی قانونی بالاست و کار در آن به لحاظ روحی و روانی قابل مقایسه با بسیاری از مشاغل نیست.

بابک رضازاده با تاکید بر لزوم ارائه راهکارهای قانونی برای ترمیم اعتبارات پزشکی قانونی گفت: توجه ویژه به اختصاص منابع به مرکز پزشکی قانونی شهرستان مشگین شهر جزو برنامه های اساسی ما هست.

نظر شما