شناسهٔ خبر: 66632955 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

تریلر جدید فیلم فیوریوسا، دنیای آخرالزمانی را به تصویر می‌کشد

صاحب‌خبر -

تریلر جدید فیلم فیوریوسا – Furiosa: A Mad Max Saga منتشر شد. در این فیلم دنیای پسا-آخرزمانی را به سبک جرج میلر، کارگردان استرالیایی می‌بینید.

تقریباً یک دهه از آخرین باری که از سرزمین بایر ساخته جرج میلر بازدید کردیم می‌گذرد و حالا زمان بازگشت فرا رسیده است. کمتر از دو هفته دیگر تا اکران فیلم «فیوریوسا: حماسه مکس دیوانه»، پیش درآمدی بر فیلم «مکس دیوانه: جاده خشم» باقی مانده است و مطمئناً روز فوق‌العاده‌ای برای طرفداران این مجموعه فیلم‌های اکشن و آخرالزمانی خواهد بود.

کمپانی برادران وارنر به‌عنوان سازنده آن، همزمان با آغاز بلیط‌فروشی، تریلر جدید فیلم فیوریوسا را منتشر کرده که مملو از صحنه‌های اکشن جدید، ماشین‌های متفاوت و کمی هم یادآوری از گذشته است تا به شما نشان دهد در این فیلم چه چیزی منتظر شماست.

تریلر فیلم فیوریوسا

فیلم Furiosa: A Mad Max Saga پیش درآمدی بر فیلم تحسین‌شده Mad Max: Fury Road است که به روایت داستان زندگی فیوریوسا، راننده ماهر و جنگجوی سرسخت، قبل از ملاقات با مکس دیوانه می‌پردازد. این فیلم که توسط جرج میلر، کارگردان خلاق و مبتکر فرنچایز مکس دیوانه، ساخته شده است، تماشاگران را به سفری حماسی و پرماجرا در دنیای دیوانه‌وار سرزمین بایر می‌برد.

در این فیلم، شاهد سرگذشت فیوریوسا (با بازی آنا تیلور جوی) در دوران جوانی‌اش خواهیم بود. او که از سرزمین سبزِ مادربزرگ‌ها ربوده شده و به اسارت اربابان جنگ درآمده است، برای رهایی خود و بازگشت به خانه دست به هر کاری می‌زند. در این مسیر، فیوریوسا با چالش‌های متعددی روبرو می‌شود و باید با دِمنِتوس (با بازی کریس همسورث)، جنگ سالاری بی‌رحم، و جاودان جو (با بازی تام برک)، حاکم ظالم سرزمین بایر، مبارزه کند.

نمایش دنیای خشن و بی‌رحم آخر‌الزمانی در فیوریوسا

تریلر جدید فیلم فیوریوسا تصویری خشن و بی‌رحم از دنیای پسا-آخرالزمانی مکس دیوانه را به تصویر می‌کشد. در این دنیا، انسان‌ها برای زنده ماندن به هر چیزی دست می‌زنند و هیچ قانونی وجود ندارد. فیوریوسا در این دنیای خشن و بی‌رحم باید برای بقا و رسیدن به اهدافش، با شجاعت و اراده‌ای قوی مبارزه کند.

Furiosa از زمان انتشار اولین تریلرهایش مورد توجه و استقبال زیادی قرار گرفته است. بسیاری از منتقدان و طرفداران فیلم‌های اکشن، ماجراجویی و پسا-آخرالزمانی، این فیلم را یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال 2024 می‌دانند.

در گجت نیوز بخوانید:
فیلم جدید ارباب حلقه ها با نام The Hunt for Gollum به سینماها می‌آید از فیلم I Am Legend 2 ویل اسمیت چه می‌دانیم؟ ١٠ تا از بهترین فیلم های سال ٢٠٢۴ که بالاترین امتیاز را گرفته‌اند ١٠ تا از بهترین فیلم ها و سریال‌های ساخته شده براساس بازی های ویدیویی؛ از شاهزاده ایرانی تا فال‌اوت ۲۰ فیلم ابرقهرمانی عجیب و غریب تاریخ که حتما باید تماشا کنید اولین تریلر کامل فیلم Deadpool 3 با سرنخ‌هایی جذاب از داستان منتشر شد

برچسب‌ها:

نظر شما