شناسهٔ خبر: 66632647 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

برگزاری یادواره آبروی محله در مینوشهر شهرستان خرمشهر

یادواره شهید علی تبریک با عنوان «آبروی محله» با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی در مینوشهر شهرستان خرمشهر برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر؛ برگزاری یادواره شهدا «آبروی محله» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آنرا ادامه دهیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج مینوشهر گفت؛ طی سال‌های اخیر در تکریم مقام شهدا و تعالی فرهنگ ایثار و شهادت ، آیینی ارزشی با رنگ و بوی ایثار و شهادت در محله های مینو شهر به همت حوزه مقاومت شهدای مینو شهر و پایگاه مقاومت شهید مازونی برگزار می گردد که مورد استقبال مردم واقع شده است.

 

فرمانده حوزه مینوشهر ، برادر رضا عامری افزود : یادواره شهید علی تبریک با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی با عنوان «آبروی محله» با حضور مسئولان بخش مینو شهرستان خرمشهر، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های شهدا، یادگاران دفاع مقدس در حسینیه این شهید بزرگوار در محله شهید علی تبریک برگزار شد.

نظر شما