شناسهٔ خبر: 66632573 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

کینه‌توزی بی‌پایان رسانه‌های معلوم‌الحال

کینه‌توزی بی‌پایان رسانه‌های معلوم‌الحال علیه دولت مردمی در سفر اخیر رئیس‌جمهور به قم بار دیگر نمایان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» ،در سفر اخیر رئیس‌جمهور به قم دیداری با مراجع عظام تقلید داشتند که مراجع معظم با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی دولت تذکراتی هم داشتند که ظاهراً بخش تقدیر مراجع به مذاق یکی دو تا رسانه معلوم‌الحال که سوابق ارتزاقشان از دولت قبل کاملاً مشهود است و با روی کار آمدن این دولت آن مفت‌بری‌های بی‌حساب کتاب قطع شده است خوش نیامده و با بی‌تقوایی تمام و تقطیع فرمایشات مراجع، خوراک رسانه‌ای برای اینترنشنال و بی‌بی‌سی و ... تهیه کردند و فرصتی فراهم کردند تا آن رسانه‌ها دست به تخریب مراجع و دولت بزنند، تا جایی که دفتر مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله‌العظمی نوری همدانی به‌صورت رسمی با صدور بیانیه از این بی‌تقوایی رسانه‌ای گلایه کرد و دفاتر برخی مراجع عزیز هم به‌صورت غیررسمی ناخوشایندی خویش را از تقطیع کلام بزرگان ابراز داشتند.

اما دلیل ناراحتی یکی دوتا رسانه معدود و وابسته به دولت قبل برای ما مشخص است اگر مایل باشند واضح‌تر توضیح خواهیم داد تا برای مردم هم مشخص شود، فعلاً از این بحث می‌گذرم؛ اما تأکید می‌کنم فعلاً!

 آیت‌الله رئیسی زمانی دولت رو تحویل گرفت که کشور گرفتار بیماری منحوس کرونا بود و روزانه هزاران نفر عزیزان خود را به‌خاطر این بیماری از دست می‌دادند و جناب روحانی به‌جای مرحم، نمک بر زخم مردم می‌پاشید شاید شما یادتان رفته؛ ولی ما و مردم یادمان نرفته، واردات واکسن را منوط به پیوستن به FATF و برجام و فلان و بهمان می‌کردید روحانی صراحتاً می‌گفت واکسن کرونا، سوهان قم نیست که به‌وفور یافت شود!

ولی آیت‌الله رئیسی به‌محض تحویل دولت شخصاً ورود کرد و چندین برابر سوهان قم واکسن وارد کرد! بدون غرزدن، بدون پیوستن به معاهدات دیکته شده غرب، رئیسی دولت را زمانی تحویل گرفت که به اعتراف نوبخت خزانه خالی بود البته اضافه کنم کاش فقط خالی بود؛ بلکه با بدهی سنگینی که به ارث گذاشته بود و این دولت ماهانه ۱۲ هزار میلیارد تومان بدهی دولت روحانی را می‌دهد! عجیب نیست؟ عجیبه! رئیسی دولت را زمانی تحویل گرفت که به اعتراف خود وزرای دولت قبل حتی برای حقوق همان ماه کارمندان دولت هم پول نداشتند! یادتان رفته؟!

ولی ما یادمان هست و اسنادش هم موجود! کاش یک روزی گفته شود زمان تحویل دولت به رئیسی فقط چند استان ذخیره سیلو داشتند آن‌هم برای یک هفته یا نهایتاً یک ماه! شما به نیابت از دولتی دست به تخریب مراجع و دولت رئیسی می‌زنید که در ۸ سال دولت شما آجر روی آجر گذاشته نشد و دلیل اصلی تورم موجود کمبود مسکن  است که کمر ملت رو خم کرده، اما این دولت مردانه وارد شد والان ۳ میلیون مسکن در حال ساخته، در همان قمی که بی‌انصافی رسانه‌ای شروع شد ۷۱ هزار واحد با شدیدترین و بالاترین سرعت در حال ساخت است، انصاف ندارید چشم بینا چطور؟! بد نیست سری به سایت‌های طایقان، قنوات، پردیسان، کهک، جعفرآباد، پرنیان و... در قم بزنید تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد!

دسترسی به تهران و هیئت دولت ندارید؟! به استانداری قم که می‌توانید مراجعه کنید، در دولت شما کدام مدیر ارشد بعد از ساعت پنج به بعد در محل کار حضور داشت؟! به استانداری قم مراجعه کنید ببینید از پنج صبح تا ۱۲ شب شخص استاندار مقام عالی دولت رئیسی در استان و مدیرانش با جلسات مکرر و پیگیری‌های شبانه‌روزی در حال تلاش برای رفع مشکلات مردم هستند و نتایج آن  در کنترل تورم و رشد ساخت مسکن و... رو هم از مرکز آمار ایران و مراجع ذی‌صلاح بگیرید بعد خواهید فهمید مشکلات قابل‌حل است و این دولت هم در این مسیر با شتاب در حرکته، البته همه استان‌ها به همین شکل است با درجه فعالیت بالا و پایین، سخن بسیار است و وقت کوتاه، اما تذکر دوستانه اینکه، آیت‌الله رئیسی نجیبانه مشکلات به ارث مانده از دولت قبل رو بازگو نمی‌کند تا کام مردم تلخ نشود ولی شاید امثال بنده نجابت و تقوای رئیس‌جمهور رو نداشته باشیم و ویرانگری که دولت روحانی به بار آورد رو آمار به آمار و رقم به رقم گفتیم و آبرویی برایتان نماند!

انتهای خبر/

نظر شما