شناسهٔ خبر: 66632516 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرمربی ‌تیم فجر سپاسی اتهام خنده‌دار به ‌خیبر خرم‌آباد نزند

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد به حواشی و اتهاماتی که طی هفته‌های اخیر متوجه این تیم بوده‌است، واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، حسین خبیری صبح امروز دربارۀ حواشی و اتهاماتی که طی هفته‌های اخیر متوجه تیم خیبر بوده‌است، گفت:  ما خودمان را مقید به اصول فنی و اخلاق‌مدار در مسیر صعود می‌دانیم، اما به نظر می‌رسد که این مسائل در لیگ یک جوابگو نیست.

او اضافه کرد: ظاهراً هوچی‌گری به‌همراه مظلوم‌نمایی‌ در لیگ یک بیشتر به‌چشم می‌آید، اما ما از اصول خودمان کوتاه نمی‌آییم و به‌دنبال بهترین اتفاق خواهیم بود.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد با اشاره به حواشی ایجادشده از سوی سرمربی شهید فجر سپاسی، یادآور شد: رفتار این سرمربی حرفه‌ای نیست و یک سرمربی تیم اخلاق‌مدار و باسابقه باید اخلاق‌مدارتر فعالیت کند.

خبیری با بیان اینکه تیم خیبر متعلق به لرتبارهاست، تأکید کرد: اگر کسی خارج از ادب به شأن این تیم اتهامی وارد می‌کند جواب کوبنده‎‌ای خواهیم داد و کوتاه نخواهیم آمد.

او با تأکید به اینکه خیبر به‌دنبال نمایش فرهنگ بزرگ لرستان است، متذکّر شد: ما به‌دنبال حاشیه‌سازی نیستیم و به‌دنبال صدرنشینی و قهرمانی  برای این تیم هستیم.

مدیرعامل باشگاه خیبر خرم‌آباد با اشاره به اقدام فدراسیون فوتبال پیرامون حواشی ایجادشده برای این تیم، توضیح داد: اما انتظار همگی ما این است که بخشنامۀ این فدراسیون اجرایی شود تا هرروز شاهد اتهام‌زنی و توهین تیم‌ها باشیم.

خبیری در واکنش به سؤالی دربارۀ اتهام پنالتی‌های پیاپی که برای تیم خیبر گرفته می‌شود، گفت: این پنالتی‌ها برای خطا‌های رخ‌داده در جریان بازی‌هاست و در همین بازی آخرمان یک پنالتی مسلم ما با اشتباه سهوی داوری نادیده گرفته شد.

او با تأکید به اینکه افراد بر‌اساس مستندات حرف بزنند و گرفتن پنالتی برای تیم خیبر یک اتهام خنده‌دار است، اضافه کرد: اگر خطایی این بار در محوطۀ جریمه روی مهاجم ما شد و پنالتی گرفتند، می‌گوییم به دوستان برمی‌خورد و پنالتی را بیرون بزنند!

انتهای پیام/ 644/.

نظر شما