شناسهٔ خبر: 66632181 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

بارش شدید باران در ۱۴ استان / در این روز‌ها دریا نروید

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) فعالیت سامانه بارشی در غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر به صورت رگبار و رعد و برق و گاهی همراه با وزش باد شدید ادامه دارد.

صاحب‌خبر -
سازمان هواشناسی از بارش شدید باران، رعدوبرق، وزش باد شدید، خیزش گردوخاک و موّاج بودن دریا در نقاط مختلف کشور خبر داد.
 
به گزارش همشهری‌آنلاین، بارش‌ها امروز در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب اردبیل و شمال استان خوزستان شدت خواهد داشت.
 
سه‌شنبه در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، شمال شرق، دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق در استان‌های فارس، شمال کرمان و یزد رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
چهارشنبه و پنجشنبه در مناطقی از شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، شرق، جنوب و جنوب غرب واقع در استان‌های خوزستان، شمال بوشهر، شمال فارس، کرمان، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی رگبار و رعد و برق و وزشخوزستان باد شدید رخ می‌دهد.
 
جمعه در شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق و شرق کشور بارش ادامه خواهد داشت. همچنین در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات زاگرس رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.
 
در ۳ روز آینده در اغلب مناطق کشور به ویژه نوار غربی، دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که در مناطق مستعد پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.
 
در ۳ روز آینده دریای خزر، خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

نظر شما