شناسهٔ خبر: 66631158 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سازمان هواشناسی اعلام کرد؛

تشدید بارش ها؛ ورود سامانه بارشی جدید به غرب کشور از امروز

زهره آقاجانی

سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز فعالیت سامانه بارشی در غرب شمال غرب ارتفاعات و دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر به صورت رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس پیش بینی کلی بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده نگری، امروز فعالیت سامانه بارشی در غرب شمال غرب ارتفاعات و دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر به صورت رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید ادامه دارد.

بارش در مناطقی از استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، زنجان قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، جنوب اردبیل و شمال استان خوزستان شدت خواهد داشت.

همچنین فردا سه شنبه در شمال غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز، شمال شرق دامنه‌های زاگرس واقع در استان‌های لرستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و برخی مناطق در استان‌های فارس، شمال کرمان و یزد رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

چهارشنبه و پنجشنبه در مناطقی از شمال غرب سواحل دریای خزر شمال شرق شرق جنوب و جنوب غرب واقع در استان‌های خوزستان، شمال بوشهر، شمال فارس، کرمان، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

جمعه در شمال غرب سواحل دریای خزر شمال شرق و شرق کشور بارش ادامه خواهد داشت همچنین در ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات زاگرس رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

شایان ذکر است؛ طی سه روز آینده در اغلب مناطق کشور بویژه نوار غربی دامنه‌های جنوبی البرز و مرکز کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد که در مناطق مستعد پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست طی سه روز آینده دریای خزر خلیج فارس و شرق دریای عمان مواج است.

نظر شما